Volná pracovní místa

Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 16.4.2019

New Yorker: ASISTENT/-KA PRODEJE 

Baví Tě móda? Jsi komunikativní a máš příjemné vystupování? Chceš práci v mladém kolektivu? Pak neváhej a přidej se k nám!
Na prodejně New Yorker hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici:
ASISTENT/-KA PRODEJE na plný úvazek
Tvojí pracovní náplní bude:
Komunikace se zákazníky a pomoc při výběru vhodného oblečení
Udržovat reprezentativní vzhled prodejny
Práce s pokladním systémem
Doplňování zboží a jeho prezentace na prodejně
Co nabízíme?
50% příplatek za sobotní a 100% za nedělní směny
100% příplatek za práci ve svátek + náhradní volno
Stravenky
Zaměstnaneckou slevu
Prémie z obratu, dovolená navíc
Zajímavou práci na plný úvazek v úspěšné módní společnosti
Příjemné pracovní prostředí a mladý přátelský kolektiv
Zapracování a další vzdělávání v oblasti prodeje a módních trendů
Možnost kariérního růstu
Mzdu v rozpětí 22 400 – 26 000 Kč po zapracování
Pokud Tě naše pracovní nabídka zaujala, tak nám pošli svůj životopis s fotografií na e-mail kariera@newyorker.de. Těšíme se na odpovědi!

 
Datum uveřejnění: 30.5.2019

Tezenis: Asistent/ka prodeje 

Když se řekne Tezenis …. Co si představíš? Italskou módní značku s „cool“ srdcem? Svět stylového spodního prádla a trendy oblečení? Sebe jako součást týmu našich báječných prodejních asistentek?
Tak to jsi tady správně! Vítej!
Jmenuji se Tereza a pro svou prodejnu značky Tezenis v Praze v OC Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný úvazek (40 hodin týdně).
S námi bude mít Tvoje kariéra styl!
Nepotřebujeme roky zkušeností a oslnivé životopisy… Potřebujeme energické lidi s týmovým duchem, nadšením pro práci v obchodě, příjemným vystupováním a upřímným úsměvem. Jestli to všechno splňuješ, tak jsi náš/naše!
A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
Udáváme trendy a boříme hranice.
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.
Nemusíš si dělat starosti s náklady na obědy, dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100Kč za každý odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
Dobré výsledky Tvé prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.
Dostaneš od nás krásnou fashion uniformu ze sortimentu naší značky.
A jak by se Ti líbila třeba zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Tezenis?
Nabízíme celkovou základní odměnu 20.000,- Kč/měs. S naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 25.000,- Kč/měs.

Zaujala jsem Tě?
Zašli mi svůj životopis na adresu: tereuhli@gmail.com
Můžeme ti totiž nabídnout ještě mnohem víc!
Tereza Uhlíková

Datum uveřejnění: 30.5.2019

MOBIL POHOTOVOST: Asistent/ka prodeje 

Zavedená maloobchodní společnost Mobil Pohotovost hledá pro svou nově otevíranou prodejnu v Centru Černý Most nového kolegu či kolegyni na pozici asistenta/ky prodeje mobilních telefonů.

Na této pozici budete:
pomáhat našim zákazníkům s výběrem toho nejvhodnějšího mobilního zařízení, příslušenství a/nebo služby a prodávat námi nabízený sortiment
vykupovat mobilní telefony od koncových zákazníků 
přijímat a vydávat reklamační a servisní zakázky
pracovat s intrafiremním pokladním systémem
pečovat o svou prodejnu tak, aby se u nás zaměstnanci i zákazníci cítili co nejlépe :-)
Co Vám za to nabídneme:
kromě skvělého mzdového ohodnocení i zajímavé prodejní bonusy
stravenky, aby bylo dost sil do práce :-)
telefonní tarif zdarma (protože dobře víme, že bez telefonu to dneska nejde :-))
zázemí silného hráče na trhu mobilních telefonů
práci v malém týmu kolegů na moderní pobočce
slevy na sortiment společnosti i servisní práce
pravidelná školení a teambuildingy
možnost získat cenné zkušenosti v oblasti prodeje a zákaznického servisu a zároveň se neustále vzdělávat v atraktivním oboru mobilních technologií
Co od Vás očekáváme:
věk nad 18 let
příjemné a reprezentativní vystupování 
zkušenosti z prodeje a/nebo zákaznického servisu 
čistý trestní rejstřík
odolnost vůči stresu a pozitivní přístup k práci
časovou flexibilitu (práce ve směnách, včetně občasných víkendů)
nebojíte se PC a alespoň v základech ovládáte angličtinu
umíte se USMÁT :-)
Přidejte se k nám, těšíme se na Vás! 
Své CV posílejte na cerna@mp.cz. Více informací o nás najdete také na www.mp.cz.

Datum uveřejnění: 17.5.2019

DESIGUAL: MÓDNÍ PORADKYNĚ

Milujete módu a ráda radíte ostatním co na sebe? Toužíte pracovat v krásném prostředí plném barev a luxusního zboží?
Pak hledáme právě Vás!
Pro naši krásnou prodejnu DESIGUAL hledáme nové kolegyně!
Co u nás budete dělat?
* aktivně a s úsměvem obsluhovat naše zákazníky
* pečovat o vzhled obchodu tak, aby byly dodržovány standardy společnosti
* neustále se vzdělávat v typologii postav a stylingu
* pracovat s pokladnou
Co oceníme, když budete mít?
* zájem o módu, módní trendy a přehled v tom co se nosí 
* zkušenosti z jiného retailového obchodu výhodou
* týmovost a odolnost vůči stresu
* znalost angličtiny, ruštiny nebo jiného světového jazyka výhodou ne podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout?
* základní mzdu 22 000 Kč + až 4000 Kč měsíční bonus za splnění prodejních cílů 
* stravenky 80 Kč/ den, které Vám rádi celé zaplatíme my!
* mimořádnou odměnu 5 000,- Kč po ukončení zkušební doby
* každého čtvrt roku novou uniformu v hodnotě 10.000 Kč, při její výměně Vám původní oblečení zůstává
* motivační soutěže o oblečení (poslední soutěž byla o zimní bundy v hodnotě 4 500 Kč!)
* zaměstnanecká sleva 50% na veškerý sortiment
* dárek k narozeninám formou poukázky
* podpora kariérního růstu na pozice Vedoucí směny nebo Store managera
* možnost nezávazné zkoušky
* nástup dohodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis s aktuální fotografií na email hr@tasty.cz nebo nám ho přineste rovnou na prodejnu. :-)
Pojďte si vyzkoušet, jaké je pracovat v Desigual!
Na věku nezáleží!
Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 16.5.2019

dm drogeriemarkt:  Beauty poradce/kyně v dm Praha - Černý Most

Požadavky:
Vzdělání/praxe v oboru kosmetika nebo vizážistika.
Přehled o sortimentu dekorativní kosmetiky.
Milé a příjemné vystupování při každodenní komunikaci se zákazníky.
Ochota a umění aktivně oslovovat zákazníky.

Náplň práce:
Vaše místo je po celou pracovní dobu u dekorativní kosmetiky.
Proaktivně oslovujete zákazníky a radíte jim v oblasti dekorativní kosmetiky.
Pečujete o sortiment dekorativní kosmetiky, staráte se o atraktivní prezentaci výrobků, zajišťujete objednávky atd.

Nabízíme:
Nadprůměrnou mzdu v oboru, která je navíc pravidelně navyšována.
Zkrácený pracovní úvazek (32 hodin/týden).
Práci v čistém a moderním prostředí.
Pečlivé zaškolení a možnost dalšího vzdělávání.
13. mzdu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, sleva na nákupv prodejnách dm, občerstvení na pracovišti atd.

Nástup možný dle domluvy.

Zaujalo Vás?
Pak prosím zašlete Váš motivační dopis společně s životopisem paní Jirákové, oblastní manažerce na e-mail: zdenka.jirakova@dm.cz .

Datum uveřejnění: 14.5.2019

GANT :  Asistent/-ka prodeje

Jsme Vermont Holding a zastřešujeme prémiové značky oblečení a obuvi na území ČR, SR a HU. V současnosti se neustále rozrůstáme, a proto hledáme nové kolegy, kteří budou růst s námi!
Asistent/-ka prodeje GANT - Praha - NÁSTUPNÍ BONUS!

NÁSTUPNÍ BONUS
Po úspěšném absolvovaní pohovoru a zkušební doby od nás dostanete nástupní bonus až ve výšce 9.000 Kč, který bude vyplacený po zkušební době nejpozději do 6 měsíců od nástupu.

DOVOLENÁ VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ

A pokud zvažujete, že nám pošlete svůj životopis, ale bojíte se o osud Vaší vysněné letní dovolené v případě nástupu? V naší firmě jsme chápaví a víme, jak je dovolená důležitá :-) Proto je to především na osobní domluvě.

Popis pozice:
- Asistent/-ka prodeje se aktivně podílí na prodeji zboží konečnému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, plní úkoly nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění. Asistent/-ka prodeje provádí také příjem, kontrolu a reklamaci zboží a aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu.
- Pokud se chcete spolu s námi rozvíjet a růst, pak jste ideálním kandidátem.
- Zajímá Vás, co se Ve Vermontu děje a jak to u nás vypadá? Bezva! Podívejte se na náš instagram @Zivotvevermontu

Co Vám nabízíme?
· Práci v přátelském kolektivu a rodinném prostředí
· Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení
· Kromě platového ohodnocení také zajímavé benefity, protože na našich značkách si vytvoříte závislost stejně jako my :-)
· Podporujeme kariérní růst a osobní vzdělávání

A proč pracovat u nás?

Jednoduše proto, že:
· Jste módní nadšenec a máte cit pro styl
· Prodej Vás baví
· Komunikace s lidmi Vám nedělá problém, případně se domluvíte také anglicky nebo rusky

Nástup: ihned, dohodou

Podmínky výběrového řízení:

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií.
Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti GANT Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání
Informace o pozici

Společnost    GANT
Adresa    Praha 
    Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou 
    Požadované jazyky: Čeština (Výborná) 
    Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování 
    Zařazeno: Prodej a obchod, Prodavač 
Typ pracovního poměru
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek 
Délka pracovního poměru
    Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou 
Typ smluvního vztahu
    Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva 
    Zadavatel: Zaměstnavatel 

VERMONT Holding a.s., Iveta Hegedüsová 

Datum uveřejnění: 8.5.2019

SAMSUNG Brand Store Černý Most

 Asistent/ka prodeje mobilních telefonů a další elektroniky

Požadujeme:
• SŠ vzdělání nebo praxe v oboru
• příjemné vystupování, komunikační schopnosti a samostatnost
• bezúhonnost, spolehlivost a odpovědný přístup
• vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita
• Základní znalost Word, Excel, operační systém Android
• Angličtina výhodou

Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí
• odborné zaškolení a přátelský kolektiv
• finanční ohodnocení s přímým podílem na obratu
• možnost dalšího kariérního růstu – na této pozici nemusíte zůstat věčně
• bonusy/prémie v podobě incentiv
• Zaměstnanecké slevy

Váš strukturovaný životopis posílejte na e-mail: ladislav.krchov@elvia.cz

Datum uveřejnění: 8.5.2019

MARKS & SPENCER:  Prodavač/ka na plný úvazek – oddělení potravin

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny
* mzdu 23 500 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 7.5.2019

Sinsay : Prodejní asistent/ka.

Pro naši prodejnu Sinsay hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
    - komunikace se zákazníky
    - prodej
    - starost o úklid prodejny
    - práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
    - že máš rád/a módu a víš co se nosí
    - rád/a se učíš nové věci
    - chceš pracovat a pracuješ rád/a
    - jsi týmový hráč
    - jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
    - zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
    - stravenky
    - propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
    - bonusy čistě za to, že chodíš do práce
    - Multisport kartu, díky které ušetříš
    - slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
    - v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nástup ihned
Svůj životopis pošli na email: kristyna.tolarova@lppsa.com a do předmětu uveď Sinsay CČM.

Datum uveřejnění: 3.5.2019

Intimissimi : Asistent/ka prodeje

Intimissimi je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Svět výjimečného spodního prádla, rafinované módy, svůdných krajek a nedbalé elegance.
Vnímáte to stejně? Pak vítejte! U nás bude mít Vaše kariéra styl!
Jmenuji se Michala a pro svojí franšízovou prodejnu značky Intimissimi v OC Centrum Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek. 
Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

- Intimissimi je stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovali miliony klientů po celém světě.
- Vstřícné a přátelské pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.
- Až 12 Intimissimi kousků "uniforem" na každých 6 měsíců si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
- Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/odpracovaný den, tj. průměrně 2000Kč čistého ke mzdě!
- Nabízíme celkovou základní odměnu 18.000,- Kč/měs. S naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 25.000,- Kč/měs.
- Zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Intimissimi a zajímavé soutěže.

Zaujala jsem Vás? Zašlete mi svůj životopis na adresu: le.dolezelova@gmail.com
Můžeme Vám totiž nabídnout ještě mnohem víc!
Michala Doleželová, Lingerie Expert s.r.o.

Datum uveřejnění: 25.04.2019

ESPRITMÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE

MÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE pro prodejnuESPRIT OC ČERNÝ MOSTspolečnosti Retail Fashion s. r. o.na HPP

Kdo jsme?Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módyinspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance.Děláme znakupování zážitek.Jsme výhradní prodejce značky ESPRIT(www.esprit.com) v České republice, pod názvem Retail Fashionzastupujemejiž 14 letúspěšnou nadnárodníspolečnost PTH GROUP (www.pth.group).

Co budete dělat?
• vše pro to, aby každý zákazník odcházel zobchodu súsměvem
• pečovat o zákazníky vstřícným přístupem
• pečovat o prodejnu a nabízený sortiment
• na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem
•Dělat znakupování zážitek

Koho hledáme?
Šikovného kolegu nebo kolegyni. Výhodou je praxe na obdobné pozici.

Hledáme toho:
• kdo sdílí naše hodnoty
•Jako společnost prosazujeme OPTIMISMUS. Myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji.
•Zasazujeme se o RESPEKT. Jsme uznalí, otevření a tolerantní.
•Usilujeme o POCTIVOST. Jsme čestní a féroví.
•Provází nás DŮVĚRA.

Spolupracujeme –jsme tým a je na nás spolehnutí.
•Prosazujeme KVALITU. Naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení.
•Stojíme o LOAJALITU. Stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli.
• kdo mluví plynně česky nebo slovensky –to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou
• kdo má praxi, ten má výhodu. Ale není to nutné
• kdo má vzdělání. Stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou
• kdo již oslavil osmnácté narozeniny. Jsi-li mladší,domluvíme se individuálně

Co nabízíme?
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• odpovídající mzdové ohodnocení 20000 Kč –25000 Kč/měsíc
• nástupní bonus ve výši 3000 Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru
• stravenky vjednotlivé hodnotě 120 Kč•
skvělé zaměstnanecké slevy
• příspěvek na penzijní připojištění zvyšující se podle délky trvání pracovního poměru
• celoroční bonus za nemarodění
• příspěvek na dovolenou
• sportovní aktivity –možnost získat výhodně Multisport kartu
• služby firemního psychologa kosobním potřebám
• kurzy cizích jazyků
• interní a externí školení, celofiremní aktivity
• motivační soutěže
• možnost vyplacení zálohy ze mzdy vprůběhu měsíce
• práci ve směnném provozu, rozložení pracovní doby na krátký/dlouhý týden na obchodech s otevírací dobou 9:00-21:00
• skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Informace o pozici
MÍSTO PRACOVIŠTĚ Chlumecká 765/6, Praha 9
TYP PRACOVNÍHO VZTAHU HPP –práce na plný úvazek
TYP SMLUVNÍHO VZTAHU Pracovní smlouva na plný úvazek na dobu neurčitou
POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ Základní
POŽADOVANÉ JAZYKY Čeština/Slovenština –plynulá znalost
ZADAVATELRetail Fashion s. r. o. –dceřinnáspolečnost skupiny PTH Group, 120 00 Praha 2, www.pth.group
KONTAKT marketa.prazska@pth.group, 774 449 075

Datum uveřejnění: 11.04.2019

Cestovní kancelář Alexandria: Prodejce zájezdů

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a e-mailových požadavků klientů. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
praxe nebo vzdělání v cestovním ruchu výhodou
spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
znalost práce na PC
základní znalost angličtiny
příjemné vystupování, týmový duch

Nabízíme:
mladý a příjemný kolektiv
příjemné pracovní prostředí
zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
dobré platové ohodnocení stravenky
infocesty do zahraničí

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: tereza.stemberova@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody. 

Datum uveřejnění: 10.04.2019 

CROCS: nové členy týmu 

Populární značka Crocs hledá nové členy týmu pro nově otevřenou prodejnu.
Pozice
Sales asistentka
Popis práce:
prodej zboží
soupisy prodaného zboží
spolupráce s centrálou značky
podílení se na visual merchandisingu

Co požadujeme:
pozitivní přístup k práci
chuť učit se nové věci
příjemné vystupování
kladný vztah k módě
zodpovědnost
zkušenost v oboru výhodou

Co nabízíme:
dobré pracovní zázemí
práci s mezinárodně úspěšnou a oblíbenou značkou
zaškolení v oblasti visual merchandisingu
dobré platové ohodnocení
práci na HPP
režim krátký / dlouhý týden
Pokud máte zájem, stát se součástí týmu jedné z nejoblíbenější obuvnické značky na světě, ozvěte se nám na e-mailové adrese: crocs-prace@email.cz

Datum uveřejnění: 2.4.2019

MARKS AND SPENCER: Specialista provozu prodejny

Pro naši prodejnu přijmeme uchazeče, které baví administrativní práce, komunikace s kolegy a kteří jsou schopní koordinovat a organizovat svěřené oblasti v prodejně.

CO VÁS ČEKÁ:

- Podpora přípravy plochy na novou sezónu – vybavení, včasné závozy zboží
- Pravidelně poskytovat týmu zpětnou vazbu od zákazníků, identifikovat oblasti ke zlepšení a implementovat opatření pro zlepšení
- Zajištění a kontrola dodržování standardů Ready to trade, OBW a BOZP a PO
- Pravidelné provádění inventur
- Podílení se na přípravě auditu
- Podílení se na minimalizaci ztrát a kontrole nákladů
JSTE TO VY?
Úspěšný kandidát na tuto pozici má:
- SŠ vzdělání
- Znalost práce s PC
- Dobré organizační a komunikační dovednosti
- Pečlivost, spolehlivost
- Chuť podílet se na úspěšném provozu prodejny
CO ZÍSKÁTE?
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- mzdu 27 000 Kč hrubého
- různorodé benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
- příjemný pracovní tým a prostředí
- pravidelná interní školení
- nástup ihned nebo dohodou dle potřeb uchazeče

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.


Těšíme se na Vás! 

Datum uveřejnění: 2.4.2019

ORSAY: PRODEJNÍ ASISTENTKA NA PLNÝ I ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK 

Pro naše prodejny hledáme kandidát-ky na pozici 
PRODEJNÍ ASISTENTKA NA PLNÝ I ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK 
ORSAY nabízí : PRÁCI NA PLNÝ I ZKRÁCENÝ ÚVAZEK 
• Více než pouhé pracovní místo
• Mnoho možností individuálního rozvoje 
V případě zájmu přineste Váš životopis do této prodejny nebo zašlete na adresu : 1053.shop@orsay.com 
Vaši budoucnost můžete tvořit již nyní! 
Můžete tvořit ORSAY! 

Datum uveřejnění: 28.3.2019

Delia: ASISTENT/KA PRODEJE S VÁŠNÍ PRO KÁVU

Jsme více než obchod a kavárna. Jsme Delia.
Společnost Potraviny Delia CZ a.s. přináší na český trh nový koncept sítě kaváren a prodejen potravin pod značkou Delia coffee a Delia potraviny.
Nabízíme nadstandardní servis a kvalitní produkty domácí i zahraniční výroby.                                   
Společně tvoříme výjimečný prostor, který se stane každodenní součástí života našich zákazníků.

Právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

ASISTENT/KA PRODEJE S VÁŠNÍ PRO KÁVU
Co byste u nás dělal/a?
Poskytování zákaznického servisu
Prezentace, doplňování a kontrola kvality zboží
Práce s pokladnou
Prezentace nabízených nápojů a pokrmů
Přejímka zboží
Udržování čistoty a pořádku
Co byste měl/a znát a mít?
Umíte poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu
Baví Vás komunikace se zákazníky
Nebojíte se nést zodpovědnost a pracovat v dynamickém prostředí
Umíte rychle reagovat na potřeby zákazníků
Vítáme předchozí zkušenosti na podobné pozici
A co Vám nabízíme my?
Nástup dle dohody
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Možnost kariérního růstu na pozici baristy
Zajímavé finanční ohodnocení Vaší práce
Zaměstnanecké benefity a výkonnostní odměny
Příspěvek na dopravu do zaměstnání

Pro více informací nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 702 161 919 nebo na emailové adrese hr@deliapotraviny.cz. 

Těšíme se na Vás! 

Datum uveřejnění: 1.3.2019

Delia: BARISTA/BARISTKA

Jsme více než obchod a kavárna. Jsme Delia. 
Společnost Potraviny Delia CZ a.s. přináší na český trh nový koncept sítě kaváren a prodejen potravin pod značkou Delia coffee a Delia potraviny.
Nabízíme nadstandardní servis a kvalitní produkty domácí i zahraniční výroby.                                    
Společně tvoříme výjimečný prostor, který se stane každodenní součástí života našich zákazníků.

Právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

BARISTA/BARISTKA
Co byste u nás dělal/a?
• Obsluha 2-3 pákového kávovaru
• Příprava teplých a studených nápojů
• Poskytování zákaznického servisu
• Udržování čistoty a pořádku
• Práce s pokladnou
Co byste měl/a znát a mít?
• Umíte poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu.
• Baví Vás komunikace se zákazníky.
• Nebojíte se nést zodpovědnost a pracovat v dynamickém prostředí.
• Umíte rychle reagovat na potřeby zákazníků.
• Vítáme předchozí zkušenosti na podobné pozici.
A co Vám nabízíme my?
• Nástup dle dohody
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Zajímavé finanční ohodnocení Vaší práce
• Reálnou možnost kariérního postupu
• Zaměstnanecké benefity a výkonnostní odměny
• Příspěvek na dopravu do zaměstnání

Pro více informací nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 702 161 919 nebo na emailové adrese hr@deliapotraviny.cz. 

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 1.3.2019

Yves Rocher: Praha - Kosmetička

Pro prodejnu Yves Rocher na Praze 9 v obchodním Centru Černý Most hledáme novou posilu do našeho týmu na pozici kosmetička.

Náplň práce:
o kosmetické služby v salonu
o práce s pokladnou
o poradenství a prodej zboží zákazníkům na prodejně
o práce s pokladnou
o příjem a doplňování zboží
o příprava marketingových akcí na obchodě
o po zaškolení i možnost líčení klientek

Požadujeme:
o SŠ vzdělání s maturitou obor kosmetička
o velmi vstřícný a pro-aktivní přístup k zákazníkům
o zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
o pracovní zkušenost v oboru výhodou
o časová flexibilita
o příjemné vystupování

Nabízíme:
o zaškolení a vzdělávání v oblasti rostlinné kosmetiky YVES ROCHER
o zaškolení postupů kosmetických ošetření Yves Rocher
o slevy na produkty a kosmetické péče
o práce v čistém a příjemném prostředí, firemní oděv
o motivační odměny, bonusy
o navýšení mzdy již po 6 měsících
o stravenky
o nástup po dohodě, možnost také ihned
o práce na hlavní pracovní poměr, po roce smlouva na dobu neurčitou
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis s fotografií na email: nada.nabelkova@post.cz

Datum uveřejnění: 28.2.2019

Yves Rocher: Praha - Kosmetická poradkyně

Pro prodejnu Yves Rocher na Praze 9 v Centru Černý Most hledáme novou posilu do našeho týmu na pozici kosmetická poradkyně.

Náplň práce:
o práce s pokladnou
o poradenství a prodej zboží zákazníkům na prodejně
o příjem a doplňování zboží
o příprava marketingových akcí na obchodě
o po zaškolení i možnost líčení klientek

Požadujeme:
o SŠ vzdělání s maturitou
o velmi vstřícný a pro-aktivní přístup k zákazníkům
o zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
o pracovní zkušenost v oboru výhodou
o časová flexibilita
o příjemné vystupování

Nabízíme:
o zaškolení a vzdělávání v oblasti rostlinné kosmetiky YVES ROCHER
o slevy na produkty a kosmetické péče
o práce v čistém a příjemném prostředí, firemní oděv
o motivační odměny, bonusy
o navýšení mzdy již po 6 měsících
o stravenky
o nástup po dohodě, možnost také ihned
o práce na hlavní pracovní poměr, po roce smlouva na dobu neurčitou

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis s fotografií na email: Nada.nabelkova@post.cz

Datum uveřejnění: 28.2.2019

Calzedonia: Asistent/ka prodeje

Calzedonia Group je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem nádherných plavek a luxusního punčochového zboží ve značce Calzedonia a výjimečného spodního prádla a rafinované módy ve značce Intimissimi.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!
U nás bude mít Vaše kariéra styl!
Jmenuji se Adriana a pro naši prodejnu značky Calzedonia  v OC Centrum Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek.
Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!
A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?
Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.

Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.

Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.

Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!

Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie - 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

A náš progresivní prémiový systém se Vám bude určitě také líbit.

Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?

A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

Pošlete mi svůj životopis na adresu:  helena.kubcova.hk@gmail.com 

Datum uveřejnění: 25.02.2019

BLAŽEK:  Krejčí –prodejní poradkyně

 Blažek CČM
Kontaktní osoba: Markéta Vorlíčková, Vedoucí prodejny

Datum uveřejnění: 29.1.2019

SIZEER: Obchodní asistent/asistentka

Do naší prodejny Sizeer přijmeme obchodní asistentky/asistenty.

Náplň práce/požadavky:
- zkušenost s prací v obchodě podmínkou/prodejem obuvi výhodou
- příjemné vystupování a zodpovědný přístup k práci
- komunikativnost
- AJ výhodou
- kladný přístup k módě a ke sportu

Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte na adresu: cz03@sizeer.com nebo +420 725 916 413

Datum uveřejnění: 25.1.2019

Officeshoes: Asistent/ka prodeje.

Asistent/ka prodeje značkové obuvi - 20300,- + provize a stravenky (100,-/směna)

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje - prodavač/ka" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Centrum Černý most, Praha.

Druh pracovního poměru: HPP nebo zkrácený (částečný) úvazek
Více o prodejně na: https://www.officeshoes.cz/obchod-centrum-Cerny-most/72

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej obuvi, doplňování zboží apod.)
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - 20300,- Kč/měsíc + provize z prodeje
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů, Individuální směny

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Datum uveřejnění: 17.1.2019

MOHITO:  prodavačky

Pro naši prodejnu Mohito v Centru Černý Most hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
- komunikace se zákazníky
- prodej
- starost o úklid prodejny
- práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
- stravenky
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

MOHITO: 1. prodavač/ka

Ahoj, pro naši prodejnu Mohito v Centru Černý Most hledáme kolegy na pozici 1. prodavač/ka - vedoucí směny.
 
Co Tě u nás čeká a nemine?
• - prodej, komunikace se zákazníky
• - práce s pokladnou
• - zástup managera v době nepřítomnosti
• - starost o prodejnu v době nepřítomnosti managera
• - vedení týmu v době nepřítomnosti managera

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů

Co Ti můžeme nabídnout?
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení a to ne jen značky Mohito, ale i Cropp, House, Sinsay a Reserved
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci
- stravenková karta

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

SINSAY : manažer prodejny

Pro prodejnu Sinsay v Centru Černý Most s cool a vždy IN módou pro holky aktuálně hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Manažer/ka prodejny.

Co Vás u nás čeká a nemine?
* zodpovědnost za chod, vzhled a atmosféru obchodu
* zodpovědnost za plnění určeného plánu prodeje
* nábor zaměstnanců
* efektivní řízení týmu lidí a jeho motivaci

Co od Vás očekáváme?
- že máte rád/a módu a víte co se nosí
- rád/a se učíte nové věci
- chcete pracovat a pracujete rád/a
- jste týmový hráč
- jste časově flexibilní a nevadí Vám nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů

Co Vám můžeme nabídnout?
- stravenky
- 8 hodinové směny
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budete při své práci jistí
- Multisport kartu, díky které ušetříte a zrelaxujete
- slevy na naše oblečení a to ne jen značky Sinsay, ale i Cropp, House, Mohito a Reserved
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, se kterým se Vám bude skvěle pracovat

Nastoupit k nám můžete ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

V případě zájmu nám zašlete životopis na zamestnani@lppsa.com.

Datum uveřejnění: 17.1.2019

 

4FStore: ASISTENTA PRODEJE

NÁSTUP MOŽNÝ V ÚNORU

Náplň práce:
dosahování prodejních cílů
aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
péče o image prodejny 4F

Požadavky:
zájem o sport a módu
komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
možnost profesního růstu
práce v mladém a dynamickém kolektivu
sleva na naše výrobky
bonusy 


V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu 
email: managercpr1@4fstore.cz

Datum uveřejnění: 11.1.2019