Volná pracovní místa

Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 16.10.2018

BLAŽEK:  Krejčí –prodejní poradkyně

 Blažek CČM
Kontaktní osoba: Markéta Vorlíčková, Vedoucí prodejny

Datum uveřejnění: 29.1.2019

MARKS AND SPENCER: Specialista provozu prodejny

Pro naši prodejnu přijmeme uchazeče, které baví administrativní práce, komunikace s kolegy a kteří jsou schopní koordinovat a organizovat svěřené oblasti v prodejně. 
CO VÁS ČEKÁ:
- Podpora přípravy plochy na novou sezónu – vybavení, včasné závozy zboží
- Pravidelně poskytovat týmu zpětnou vazbu od zákazníků, identifikovat oblasti ke zlepšení a implementovat opatření pro zlepšení
- Zajištění a kontrola dodržování standardů Ready to trade, OBW a BOZP a PO
- Pravidelné provádění inventur
- Podílení se na přípravě auditu
- Podílení se na minimalizaci ztrát a kontrole nákladů
JSTE TO VY?
Úspěšný kandidát na tuto pozici má:
- SŠ vzdělání
- Znalost práce s PC
- Dobré organizační a komunikační dovednosti  
- Pečlivost, spolehlivost
- Chuť podílet se na úspěšném provozu prodejny
CO ZÍSKÁTE?
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou 
- mzdu 24 500 Kč hrubého
- různorodé benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
- příjemný pracovní tým a prostředí
- pravidelná interní školení
- nástup ihned nebo dohodou dle potřeb uchazeče

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 25.1.2019

SIZEER: Obchodní asistent/asistentka

Do naší prodejny Sizeer přijmeme obchodní asistentky/asistenty.

Náplň práce/požadavky:
- zkušenost s prací v obchodě podmínkou/prodejem obuvi výhodou
- příjemné vystupování a zodpovědný přístup k práci
- komunikativnost
- AJ výhodou
- kladný přístup k módě a ke sportu

Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte na adresu: cz03@sizeer.com nebo +420 725 916 413

Datum uveřejnění: 25.1.2019

Officeshoes: Asistent/ka prodeje.

Asistent/ka prodeje značkové obuvi - 20300,- + provize a stravenky (100,-/směna)

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje - prodavač/ka" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Centrum Černý most, Praha.

Druh pracovního poměru: HPP nebo zkrácený (částečný) úvazek
Více o prodejně na: https://www.officeshoes.cz/obchod-centrum-Cerny-most/72

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej obuvi, doplňování zboží apod.)
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - 20300,- Kč/měsíc + provize z prodeje
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů, Individuální směny

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Datum uveřejnění: 17.1.2019

MOHITO:  prodavačky

Pro naši prodejnu Mohito v Centru Černý Most hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
- komunikace se zákazníky
- prodej
- starost o úklid prodejny
- práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
- stravenky
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

MOHITO: 1. prodavač/ka

Ahoj, pro naši prodejnu Mohito v Centru Černý Most hledáme kolegy na pozici 1. prodavač/ka - vedoucí směny.
 
Co Tě u nás čeká a nemine?
• - prodej, komunikace se zákazníky
• - práce s pokladnou
• - zástup managera v době nepřítomnosti
• - starost o prodejnu v době nepřítomnosti managera
• - vedení týmu v době nepřítomnosti managera

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů

Co Ti můžeme nabídnout?
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení a to ne jen značky Mohito, ale i Cropp, House, Sinsay a Reserved
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci
- stravenková karta

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

Sinsay : Prodejní asistent/ka.

Pro naši prodejnu v Centru Černá most hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
- komunikace se zákazníky
- prodej
- starost o úklid prodejny
- práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
- stravenky
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

SINSAY : manažer prodejny

Pro prodejnu Sinsay v Centru Černý Most s cool a vždy IN módou pro holky aktuálně hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Manažer/ka prodejny.

Co Vás u nás čeká a nemine?
* zodpovědnost za chod, vzhled a atmosféru obchodu
* zodpovědnost za plnění určeného plánu prodeje
* nábor zaměstnanců
* efektivní řízení týmu lidí a jeho motivaci

Co od Vás očekáváme?
- že máte rád/a módu a víte co se nosí
- rád/a se učíte nové věci
- chcete pracovat a pracujete rád/a
- jste týmový hráč
- jste časově flexibilní a nevadí Vám nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů

Co Vám můžeme nabídnout?
- stravenky
- 8 hodinové směny
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budete při své práci jistí
- Multisport kartu, díky které ušetříte a zrelaxujete
- slevy na naše oblečení a to ne jen značky Sinsay, ale i Cropp, House, Mohito a Reserved
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, se kterým se Vám bude skvěle pracovat

Nastoupit k nám můžete ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

V případě zájmu nám zašlete životopis na zamestnani@lppsa.com.

Datum uveřejnění: 17.1.2019

 

4FStore: ASISTENTA PRODEJE

NÁSTUP MOŽNÝ V ÚNORU

Náplň práce:
dosahování prodejních cílů
aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
péče o image prodejny 4F

Požadavky:
zájem o sport a módu
komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
možnost profesního růstu
práce v mladém a dynamickém kolektivu
sleva na naše výrobky
bonusy 


V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu 
email: managercpr1@4fstore.cz

Datum uveřejnění: 11.1.2019

SAMSUNG: Brand Store Černý Most

 Asistent/ka prodeje mobilních telefonů a další elektroniky

Požadujeme:
• SŠ vzdělání nebo praxe v oboru
• příjemné vystupování, komunikační schopnosti a samostatnost
• bezúhonnost, spolehlivost a odpovědný přístup
• vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita
• Základní znalost Word, Excel, operační systém Android
• Angličtina výhodou

Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí
• odborné zaškolení a přátelský kolektiv
• finanční ohodnocení s přímým podílem na obratu
• možnost dalšího kariérního růstu – na této pozici nemusíte zůstat věčně
• bonusy/prémie v podobě incentiv
• Zaměstnanecké slevy

Váš strukturovaný životopis posílejte na e-mail: ladislav.krchov@elvia.cz

Datum uveřejnění: 8.1.2019

MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka na plný úvazek 

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný nebo zkrácený úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na módu nebo potraviny
* mzdu 21 500 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 8.1.2019 

TEZENIS: prodejní asistenty/tky na plný úvazek (40 hodin týdně).

Když se řekne Tezenis …. Co si představíš? Italskou módní značku s „cool“ srdcem? Svět stylového spodního prádla a trendy oblečení? Sebe jako součást týmu našich báječných prodejních asistentek?
Tak to jsi tady správně! Vítej!
Jmenuji se Tereza a pro svou prodejnu značky Tezenis v Praze v OC Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný úvazek (40 hodin týdně).
S námi bude mít Tvoje kariéra styl!
Nepotřebujeme roky zkušeností a oslnivé životopisy… Potřebujeme energické lidi s týmovým duchem, nadšením pro práci v obchodě, příjemným vystupováním a upřímným úsměvem. Jestli to všechno splňuješ, tak jsi náš/naše!

A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
Udáváme trendy a boříme hranice.
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.
Nemusíš si dělat starosti s náklady na obědy, dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100Kč za každý odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
Dobré výsledky Tvé prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.
Dostaneš od nás krásnou fashion uniformu ze sortimentu naší značky.
A jak by se Ti líbila třeba zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Tezenis?
Nabízíme celkovou základní odměnu 19.000,- Kč/měs. S naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 24.000,- Kč/měs.

Zaujala jsem Tě?
Zašli mi svůj životopis na adresu: tereuhli@gmail.com
Můžeme ti totiž nabídnout ještě mnohem víc!
Tereza Uhlíková

Datum uveřejnění: 12.11.2018

WAFFLE GARDEN: Manažera pobočky

Hledáš práci, ale všude od Tebe chtějí praxi?

Ale jak máš získat praxi, když Ti nikde nechtějí dát pořádnou práci?🤔

My ti dáme šanci, abys ukázal/a, co se v Tobě skrývá!👍

Waffle Garden hledá do svého kiosku v OC Černý most Manažera pobočky

Z čeho se bude skládat Tvůj pracovní týden?

Z pravidelné práce na pobočce, agendy, organizace práce, plánování směn, personalistiky a školení vlastního personálu. Jako bonus budeš vyrábět nejkrásnější vafle v Praze!

Co od Tebe čekáváme?

Proaktivní přístup, schopnost řešit problémy, přebírání osobní zodpovědnosti a hlavně snahu zlepšovat sebe i svoji pobočku.

Co nabízíme:

* Zajímavou práci a slušné zacházení
* Finanční ohodnocení 20.000 Kč,- v čistém + bonusové ohodnocení za plnění cílů
* Možnost podílet se na neustálém vylepšování prodeje
* Příjemné pracovní prostředí
* Odborné zaškolení

V případě zájmu nám pošli motivační dopis s životopisem na email: michal.solciansky@gmail.com

Datum uveřejnění: 24.10.2018

Calzedonia: Store Manager 

Když se řekne Calzedonie …. Co si představíš? Calzedonia je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem luxusního punčochového zboží a nádherných plavek!

Vnímáte to stejně? Pak vítejte mezi Calzedonia nadšenci!
Jmenuji se Kristýna, a pro naši prodejnu značky Calzedonie  hledám proaktivní a schopné uchazeče/ky zaměřené na práci s týmem a tahem na branku.

Nepotřebujeme roky manažerských zkušeností a oslnivé životopisy... U nás mají šanci i lidé s kratší praxí! Obecně potřebujeme samostatné a energické týmové hráče s nadšením pro práci v obchodě, příjemným vystupováním a upřímným úsměvem. Pro práci manažera se navíc hodí chuť řídit a motivovat tým, zodpovědnost, orientace na výsledky a analytické myšlení. Pokud se v tom vidíš, tak jsi náš/naše! A pokud chceš u nás i profesně růst, tak by se určitě hodilo, kdyby ses alespoň trochu domluvila anglicky.

A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
Udáváme trendy a boříme hranice.
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.
Nemusíš si dělat starosti s náklady na obědy, dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 120 Kč za odpracovaný den - tj. průměrně 2500 Kč čistého ke mzdě!
Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie - 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!
Dobré výsledky Tvé prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.
Dostaneš od nás krásnou fashion uniformu ze sortimentu naší značky.
Můžeš se s námi zařadit do programu MultiSport.

Ještě to nestačí?
A jak by se Ti líbila třeba zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?
A kdybych k tomu přihodila ještě slevu na produkty značky Tezenis a Intimissimi?

Zaujala jsem Tě?
Tak mi pošli svůj životopis na adresu: kristyna.truksova@calzedonia.cz

Můžeme Ti nabídnout ještě mnohem víc :-)

Datum uveřejnění: 24.10.2018

Společnost Steilmann Praha: Prodejní asistent(ka)

Máte rádi módu? Sledujete trendy a novinky v oblasti módy? Buďte inspirací pro naše zákazníky. 
Staňte se součástí týmu, který tvoří odborníci ve svém oboru. 
V současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici

Prodejní asistent(ka) pro naši prodejnu v OC Černý Most  v Praze

Požadujeme
Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce 
Vzdělání v oboru výhodou
Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji 
Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
Vynikající komunikační a prezentační dovednosti 
Ochota učit se nové věci 

Nabízíme
Práci ve stabilní firmě
Odborné zaškolení
Odpovídající finanční ohodnocení 
Možnost vlastní seberealizace

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu kariera@steilmann.cz pod značkou: PRODEJNA Černý Most

Datum uveřejnění: 16.10.2018

4F: ASISTENTA PRODEJE NA - ¾ ÚVAZEK / BRIGÁDU / HPP

NÁSTUP MOŽNÝ V LISTOPADU

Náplň práce:
dosahování prodejních cílů
aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
péče o image prodejny 4F

Požadavky:
zájem o sport a módu
komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
možnost profesního růstu
práce v mladém a dynamickém kolektivu
sleva na naše výrobky
bonusy 

V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu 
email: managercpr1@4fstore.cz

Datum uveřejnění: 10. 10. 2018

Oxalis čaj&káva: Vedoucí prodavač/ka 

Oxalis čaj&káva je přední český výrobce a distributor sypaného čaje a výběrové kávy. Provozuje síť 60 specializovaných prodejen v celé ČR.

Co bude náplní vaší práce?

    Prodej kávy, čaje a příslušenství
    Objednávky a příjem zboží na prodejnu
    Zodpovědnost za vedení prodejny a péče o prodejnu

Co vám nesmí chybět?

    Komunikativnost, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi
    Vstřícná povaha, pečlivost a trpělivost, spolehlivost
    Orientace na výsledek a chuť prodávat
    Zájem o produkty a vlastní rozvoj
    Flexibilita a ochota pracovat na směny i o víkendu
    Zkušenost s prodejem a obsluhou zákazníků je výhodou nikoli podmínkou

Co vám za to nabízíme?

    Zázemí stabilní české firmy, která stále roste a rozvíjí se
    Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
    Čisté a voňavé pracovní prostředí, káva a čaj na pracovišti
    Vstupní zaškolení zkušenými kolegy
    Průběžné školení, jako podporu rozvoje a zvyšování kvalifikace
    Odměnu hned při nástupu ve formě náborového příspěvku
    Motivační mzdové ohodnocení a když se prodejně daří, tak k tomu ještě 13.plat
    Stravenky
    Možnost nákupu zboží za zvýhodněné ceny
    Malou pozornost k narozeninám
    Dárek k Vánocům
    Zvýhodněný zaměstnanecký tarif pro soukromé účely
    Pro vytrvalé, odměna za odpracované roky
    Mimopracovní akce pro zaměstnance

Nástup od listopadu 2018.

Pokud si myslíte, že jste právě vy, tím pravým člověkem pro nás, pošlete nám svůj životopis na adresu tkadleckova@oxalis.cz.

Datum uveřejnění: 8. 10. 2018

Lindt & Sprüngli:Shop assistant

Máte alespoň minimální praxi na pozici SHOP ASSISTANT?
Domluvíte se (i jen pasivně) anglicky? A hlavně: Milujete čokoládu?
Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí?

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodného BRIGÁDNÍKA na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE)
pro svůj obchod v Centru Černý Most.

Nabízíme skvělou příležitost nastartovat svou kariéru pro energické, optimistické kandidáty, které láká práce s naším kouzelně sladkým portfoliem.

K nám zákazníci přichází s úsměvem a cílem udělat si radost. Sobě nebo svým blízkým..
a dělají radost i nám, protože se k nám stále vrací.
Nakupování v obchodech Lindt je zkrátka potěšení a báječný zážitek.
Proto neváhejte a připojte se k týmu LINDT!


Vaší pracovní náplní bude:
•    Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
•    Poradenství a konzultace v produktové oblasti
•    Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
•    Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu


Nabízíme:
•    Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
•    Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
•    Odpovídající finanční ohodnocení
•    Slevu na produkty
•    Flexibilní pracovní dobu
•    A spoustu radostných okamžiků ve skvělém týmu 


Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na ekramesova@lindt.com
Na kontakt s Vámi se bude těšit Eva Kramešová, HR Manager Lindt & Sprüngli.

Datum uveřejnění: 5. 10. 2018

Equabank: Bankéř/ Bankéřka – obchodní síť

Koho hledáme?
Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy, které láká práce v moderní a dynamicky se rozvíjející bance, pro kterou je proklientský přístup prioritou. Hledáme někoho, kdo má obchodního ducha, pro úsměv a pozitivní naladění nejde daleko, a věří, že klient je vždy na prvním místě. Staňte se součástí banky, která má velkou perspektivu a našlápnuto k dalšímu růstu! Využijte své obchodní dovednosti na maximum a staňte se součástí Equa bank. 
V rámci této role budete:
/ reprezentovat Equa bank před našimi klienty a prodávat bankovní produkty
/ komunikovat se stávajícími i novými klienty 
/ hledat nejlepší finanční řešení pro klienty v souladu s jejich aktuální situací a potřebami
/ hledat nové obchodní příležitosti
/ pracovat s bankovními systémy, protože moderní doba si žádá moderní přístup
Pozice vám sedne, pokud:
/ se cítíte jako ryba ve vodě v komunikaci „tváří v tvář“, ale i po telefonu nebo emailem
/ se nebojíte oslovit klienta a umíte naslouchat jeho potřebám
/ máte pozitivní přístup k práci a nezaskočí vás ani nestandardní situace
/ umíte přijmout zpětnou vazbu a máte chuť učit se novým věcem
/ se zvládnete domluvit anglicky nebo jakkoli jinak i s každým, kdo nerozumí česky
/ je pro vás běžná práce s počítačem samozřejmostí 
Co vám (kromě měsíční mzdy) nabídneme my?
/ pestrou práci, při které je každý den jiný a nudit se tak rozhodně nebudete
/ širokou škálu školení, workshopů i individuálních konzultací, které vám pomohou využít váš obchodní potenciál a dovednosti na maximum
/ pracovní prostředí na našich moderních a barevných pobočkách umístěných tak, aby je klienti nepřehlédli
/ moderní systémy a technologie, které naši vývojáři stále posouvají dopředu
/ přátelskou firemní atmosféru a řadu firemních společenských akcí
/ více než 30 dní volna: 25 dní dovolené, 3 sick days a 2 Equa days + volno na vánoční nákupy
/ významnou podporu aktivního životního stylu (MultiSport karty, sportovní eventy a soutěže)
/ stravenky v hodnotě 100 Kč 
/ širokou nabídku benefitů v naší Cafeterii
/ zvýhodněné bankovní produkty 
/ odměnu za doporučení zaměstnance 
/ ocenění nadstandardního pracovního výkonu

Tyto pozice a mnohé další naleznete na www.equabank.jobs.cz. 
Nebo nás jednoduše kontaktujte na adrese denisa.hudcova@equabank.cz

Datum uveřejnění: 26.9.2018