Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Práce v nákupním centru

Zájemci o práci v Centru Černý Most mohou sledovat aktuální seznam volných pracovních míst na tomto spolupracujícím portále.
www.pracevnakupnimcentru.cz


 

 

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 16.08.2020 

 

Samsung: Asistent/ka prodeje mobilních telefonů a další elektroniky

Hledáme novou tvář do našeho teamu

Požadujeme:
- komunikační schopnosti na dobré úrovni

- příjemné vystupování
- ochotu učit se novým věcem
- trestní bezúhonnost
- znalost práce na PC (Word, Excel)
- cizí jazyk výhodou a praxe v oboru výhodou

Nabízíme:
- práci ve stabilní společnosti
- přístup k technologickým novinkám
- stravenky v hodnotě 100kč ( 2000 kč ke mzdě každý měsíc )
- výhodné nákupy 

V případě zájmu zasílejte  životopis na email : ladislav.krchov@elvia.cz 

 
Datum uveřejnění: 11.09.2020

XIAOMI: Asistent/ka prodeje

Pojď prodávat Xiaomi!

Koho hledáme?

Zapáleného člověka, kterého baví aktivní prodej, nebojí se výzev a chce se zdokonalovat. Každý den budeš v práci v kontaktu se zákazníky, kterým budeš pomáhat s výběrem zboží. Značka Xiaomi má široké portfolio výrobků a uvítáme, pokud budeš mít přehled o této značce. Očekáváme od tebe komunikativnost, čistý TR, ochotu učit se novým věcem a aktivitu při prodeji. U nás uspějí ti, co chtějí být opravdu úspěšní.


Jak probíhá tříkolové výběrové řízení?

Pro přihlášení do výběrového řízení je potřeba zaslat životopis, po jeho vyhodnocení je vhodným kandidátům zaslán vstupní dotazník s několika otázkami. Dotazník je vyhodnocen do několika dní a poté následuje pozvání na on-line pohovor (zpravidla prostřednictvím aplikace WhastApp), po úspěšném absolvování on-line pohovoru jsou ti nejvhodnější kandidáti pozváni na centrálu do Plzně, kde proběhne poslední kolo přijímacího pohovoru prostřednictvím Assessment centra. Samozřejmostí je proplacená doprava na poslední kolo pohovoru.


Co tě u nás čeká?

Vstupní školení na centrále společnosti, pravidelná doplňující školení 1x týdně, podporu našeho trenéra pro další zdokonalování se, zlepšení tvých komunikačních dovedností a hlavně spoustu nových zkušeností. Těšit se můžeš na provoz na krátký/dlouhý týden.


Co ti za to dáme?

Pravidelnou měsíční mzdu, která je složena z fixní částky a hlavně z provizí z prodejů, horní hranice výdělku přitom není omezena :-) (30 – 60 000 Kč).
Nabídneme ti také soutěže mezi prodejci a samozřejmě slevy na naše produkty.


Co kariérní postup?

Po půl roce se můžeš stát Senior prodejcem a získat tak smlouvu na neurčito a další výhody: 2 dny dovolené navíc, 1 500 Kč navíc do základu, 5 000 Kč ročně na nákup zboží. Po roce můžeš dosáhnout až na stupně Xiaomi Experta a získat tak: 25 dnů dovolené, zvýšení základu o 3 000 Kč, 10 000 Kč ročně na nákup zboží. A tím to končit nemusí…

personalni@beryko.cz

 

Datum uveřejnění: 11.09.2020

INTIMISSIMI: Asistent/ka prodeje

Intimissimi je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Svět výjimečného spodního prádla, rafinované módy, svůdných krajek a nedbalé elegance.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte! U nás bude mít Vaše kariéra styl!

Jmenuji se Michala a pro svojí franšízovou prodejnu značky Intimissimi v OC Centrum Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na poloviční a hlavní pracovní úvazek. 

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

- Intimissimi je stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovali miliony klientů po celém světě.
- Vstřícné a přátelské pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.
- Až 12/6 Intimissimi kousků "uniforem" na každých 6 měsíců si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
- Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč/1000 Kč čistého ke mzdě, benefitní kartu a multisport program!
- Nabízíme celkovou základní odměnu 20.000 Kč/měs za 40 hodinový úvazek a 10.000 Kč/měs za 20 hodinový úvazek. S naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 27.000 Kč/měs / 13.500 Kč/měs.
- Zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Intimissimi a zajímavé soutěže.

Zaujala jsem Vás? Zašlete mi svůj životopis a průvodní dopis na adresu: le.dolezelova@gmail.com
Můžeme Vám totiž nabídnout ještě mnohem víc!
Michala Doleželová, 
Lingerie Expert s.r.o.

Datum uveřejnění: 27.08.2020

O2: Konzultant prodeje Praha (m/ž) 

Máš po škole? Nebo motivaci něco dokázat?
Jako konzultanti začínali skoro všichni naši vedoucí i současný ředitel O2 Prodejen Honza Nekovář.
Na nic nečekej a udělej první krok pro svůj úspěch ještě dnes!

✔ Průměrná mzda fixu včetně provizí je 32 000Kč - 62 000Kč dle výkonu. Provize nejsou omezené, můžeš si vydělat i více. Je to jen na tobě.
✔Neomezený tarif, soutěže, týmové akce a další benefity najdeš níž.

CO TĚ ČEKÁ?

✔ Školení v moderním tréninkovém centru v Praze a poté na prodejně. Naučíš se všechno, co potřebuješ jako konzultant umět a znát...
✔... tedy i prodávat. V prodejně ti do začátku pomůže zkušenější kolega.
✔ Kontakt se zákazníky, kteří přijdou do prodejny nebo volají na zákaznickou linku. Denně naživo nebo po telefonu.
✔8 hodinové pracovní směny.

ÚSPĚCH? ANO, POKUD SE NEBOJÍŠ…

✔… mluvit a umíš naslouchat. Když zákazníka „rozmluvíš“, dokážeš toho víc nabídnout. Každá nabídka může znamenat i prodej.
✔… učit se nové věci. I naši nejúspěšnější konzultanti s námi zkusili prodávat poprvé.
✔… nových technologií. Staneš se expertem na telefony, aplikace a nejnovější vychytávky!

BENEFITY PRO TEBE
✔Už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu.
✔Každé 2 roky příspěvek až 7 200 Kč na nový telefon.
✔18 000 Benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
✔Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy.
✔Multisport kartu – nadupanou vstupenku do wellnes a fitka.
✔5 týdnů dovolené pro odpočinek.
✔Stravenky v hodnotě 105 Kč (O2 přispívá 65 Kč).
✔Benzín nebo naftu u Shellu za skvělou cenu díky slevové Shell kartě.


INFORMACE O POZICI
Místo pracoviště
Praha

Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru
Na dobu neurčitou

Mzda
32000-62000 Kč/měsíc

Benefity
Bonusy/prémie, provize z prodeje, příspěvek na dovolenou, manažerský motivační program, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, firemní akce, dovolená více než 5 týdnů, možnost delšího neplaceného volna

Požadované vzdělání
Odborné vyučení bez maturity

Zadavatel
O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.
Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.

KONTAKT
O2 Czech Republic a.s.
Sabina Bezdegová
Za Brumlovkou 266/2, 14022 Praha 4
sabina.bezdegova@o2.cz 

Datum uveřejnění: 25.08.2020
 

LINDT: Shop Assistant - HPP

Máte alespoň minimální praxi na pozici SHOP ASSISTANT?
Domluvíte se (i jen pasivně) anglicky? A hlavně: Milujete čokoládu?
Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí?

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodné kandidáty na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) pro svou prodejnu v obchoním centru ČERNÝ MOST . (Chlumecká 765/6 Praha 9).

Nabízíme skvělou příležitost nastartovat svou kariéru pro energické, optimistické kandidáty, které láká práce s naším kouzelně sladkým portfoliem.

K nám zákazníci přichází s úsměvem a cílem udělat si radost. Sobě nebo svým blízkým..
a dělají radost i nám, protože se k nám stále vrací.
Nakupování v obchodech Lindt je zkrátka potěšení a báječný zážitek.
Proto neváhejte a připojte se k týmu LINDT!

Vaší pracovní náplní bude:
·         Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
·         Poradenství a konzultace v produktové oblasti
·         Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
·         Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu

Nabízíme:
·         Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
·         Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
·         Odpovídající finanční ohodnocení
·         Slevu na produkty
·         Smlouvu na dobu neurčitou
·         Flexibilní pracovní dobu
·         Možnost profesního růstu
·         A spoustu radostných okamžiků ve skvělém týmu  :-)

Pokud máte zájem prosím zašlete svůj životopis na emailovou adresu ekramesova@ĺindt.com

http://www.lindt.cz

Datum uveřejnění: 22.07.2020

LINDT: Shop assistant – BRIGÁDA

Máte alespoň minimální praxi na pozici SHOP ASSISTANT?
Domluvíte se (i jen pasivně) anglicky? A hlavně: Milujete čokoládu?
Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí?


Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodné brigádníky na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) pro svou prodejnu v obchoním centru ČERNÝ MOST . (Chlumecká 765/6 Praha 9).

Nabízíme skvělou příležitost nastartovat svou kariéru pro energické, optimistické kandidáty, které láká práce s naším kouzelně sladkým portfoliem.

K nám zákazníci přichází s úsměvem a cílem udělat si radost. Sobě nebo svým blízkým..
a dělají radost i nám, protože se k nám stále vrací.
Nakupování v obchodech Lindt je zkrátka potěšení a báječný zážitek.
Proto neváhejte a připojte se k týmu LINDT!

Vaší pracovní náplní bude:
·         Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
·         Poradenství a konzultace v produktové oblasti
·         Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
·         Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu

Nabízíme:
·        Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
·         Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
·         Odpovídající finanční ohodnocení
·         Slevu na produkty
·         Smlouvu na DPP (po odprácování 300 hod DPČ)
·         Flexibilní pracovní dobu
·         Možnost profesního růstu
·         A spoustu radostných okamžiků ve skvělém týmu  :-)

Pokud máte zájem prosím zašlete svůj životopis na emailovou adresu ekramesova@ĺindt.com

http://www.lindt.cz

Datum uveřejnění: 22.07.2020

Asistent/ka prodeje CALZEDONIA 

Calzedonia Group je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem nádherných plavek a luxusního punčochového zboží ve značce Calzedonia a výjimečného spodního prádla a rafinované módy ve značce Intimissimi.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!

U nás bude mít Vaše kariéra styl!

Jmenuji se Helena a pro naši prodejnu značky Calzedonia  v OC Centrum Černý Most hledáme prodejní asistenty/tky na plný i zkrácený pracovní úvazek (20/30 hodin týdně).

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.

Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.

Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.

Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!

Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie - 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

A náš progresivní prémiový systém se Vám bude určitě také líbit.

Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?

A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

Pošlete mi svůj životopis na adresu: helena.kubcova.hk@gmail.com, nebo tel: 605200360

Datum uveřejnění: 17.06.2020

 

4F STORE: ASISTENTA PRODEJE

NA HPP NÁSTUP  V DUBNU

Náplň práce:
• dosahování prodejních cílů
• aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
• budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
• péče o image prodejny 4F

Požadavky:
• zájem o sport a módu
• komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
• možnost profesního růstu
• práce v mladém a dynamickém kolektivu
• sleva na naše výrobky
• bonusy
• stravenky
• placené volno

V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu email: managercpr1@4fstore.cz

Datum uveřejnění: 28.02.2020
 

Equa bank: Bankéř/ka – obchodní síť

Koho hledáme?
Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy, které láká práce v moderní a dynamicky se rozvíjející bance, pro kterou je proklientský přístup prioritou. Hledáme někoho, kdo má obchodního ducha a umí naslouchat potřebám ostatních lidí. Úsměv a dobrá nálada mu nejsou cizí a věří, že klient je vždy na prvním místě. Staňte se součástí banky, která má velkou perspektivu a našlápnuto k dalšímu růstu! 

V rámci této role budete:
- reprezentovat Equa bank a prodávat bankovní produkty
- komunikovat se stávajícími i novými klienty 
- hledat nejlepší finanční řešení pro klienty v souladu s jejich aktuální situací a potřebami
- hledat nové obchodní příležitosti
- pracovat s bankovními systémy, protože moderní doba si žádá moderní přístup

Pozice Vám sedne pokud:
- se cítíte jako ryba ve vodě v komunikaci „tváří v tvář“, ale i po telefonu nebo e-mailem
- se nebojíte oslovit klienta a umíte naslouchat jeho potřebám
- máte pozitivní přístup k práci a nezaskočí Vás ani nestandardní situace
- umíte přijmout zpětnou vazbu a máte chuť učit se novým věcem
- se zvládnete domluvit anglicky
j- e pro Vás běžná práce s počítačem samozřejmostí 

Co Vám (kromě měsíční mzdy) nabídneme my?
- více než 30 dní volna: 25 dní dovolené, 3 sick days a 2 Equa days + volno na vánoční nákupy
- významnou podporu aktivního životního stylu (karta MultiSport, sportovní a týmové aktivity)
- širokou škálu školení, workshopů i individuálních konzultací 
- přátelskou atmosféru a řadu firemních společenských akcí (firemní narozeninový a vánoční večírek, Dobrovolnický den, teambuildingy, Dětský den, Mikulášskou besídku aj.)
- ocenění nadstandardního pracovního výkonu
- stravenky v hodnotě 100 Kč 
- širokou nabídku benefitů v naší Cafeterii
- zvýhodněné bankovní produkty 
- odměnu za doporučení zaměstnance
- různorodou práci, při které je každý den jiný, a nudit se tak rozhodně nebudete
 
Našlápněte svou kariéru u nás!
Kontakt: nikol.holeksova@equabank.cz 

 
Datum uveřejnění: 17.02.2020