Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Práce v nákupním centru

Zájemci o práci v Centru Černý Most mohou sledovat aktuální seznam volných pracovních míst na tomto spolupracujícím portále.
www.pracevnakupnimcentru.cz

 

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 16.06.2020 

 

Asistent/ka prodeje CALZEDONIA 

Calzedonia Group je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem nádherných plavek a luxusního punčochového zboží ve značce Calzedonia a výjimečného spodního prádla a rafinované módy ve značce Intimissimi.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!

U nás bude mít Vaše kariéra styl!

Jmenuji se Helena a pro naši prodejnu značky Calzedonia  v OC Centrum Černý Most hledáme prodejní asistenty/tky na plný i zkrácený pracovní úvazek (20/30 hodin týdně).

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.

Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.

Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.

Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!

Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie - 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

A náš progresivní prémiový systém se Vám bude určitě také líbit.

Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?

A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

Pošlete mi svůj životopis na adresu: helena.kubcova.hk@gmail.com, nebo tel: 605200360

Datum uveřejnění: 17.06.2020

 

4F STORE: ASISTENTA PRODEJE

NA HPP NÁSTUP  V DUBNU

Náplň práce:
• dosahování prodejních cílů
• aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
• budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
• péče o image prodejny 4F

Požadavky:
• zájem o sport a módu
• komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
• možnost profesního růstu
• práce v mladém a dynamickém kolektivu
• sleva na naše výrobky
• bonusy
• stravenky
• placené volno

V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu email: managercpr1@4fstore.cz

Datum uveřejnění: 28.02.2020

Triola a.s.: Asistentka prodeje

Triola a.s. je úspěšným českým výrobcem, který se zaměřuje na produkci značkového spodního prádla a plavek a je distributorem dalších renomovaných značek. Kromě velkoobchodního prodeje obchodním partnerům provozujeme i dynamicky se rozvíjející síť vlastních prodejen a rychle rostoucí e-shop.

Aktuálně hledáme usměvavou a komunikativní asistentku prodeje pro naši prodejnu v Centru Černý Most.

Požadujeme:
- kladný vztah ke komunikaci se zákazníkem
- veselou náladu a příjemné vystupování
- pozitivní vztah ke spodnímu prádlu a módním trendům
- flexibilitu
- základní znalost práce s PC (excel, word)
- zkušenost s prodejem spodního prádla výhodou (nikoliv podmínkou)

Nabízíme:
- odpovídající ohodnocení plus provize z prodeje
- stravenky
- zaměstnanecké slevy na zboží
- po skončení zkušební doby příspěvek na obuv a oblečení
- zázemí tradiční české firmy
- práci v přátelském kolektivu
- rozvíjení znalostí v oblasti spodního prádla pravidelným školením

Místo práce:
- prodejna Triola - Centrum Černý Most, Praha
Pracovní úvazek: plný / 37,5 hod. týdně - práce i o víkendech

Termín nástupu: ihned
Mzda: 25 000 – 33 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva
Vzdělání: vzdělání není podstatné
Benefity: sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování

Kontaktní osoba: Markéta Hyšplerová, e-mail: hysplerova@triola.cz, tel:.734 238 519 

 
Datum uveřejnění: 20.2. 2020

Equa bank: Bankéř/ka – obchodní síť

Koho hledáme?
Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy, které láká práce v moderní a dynamicky se rozvíjející bance, pro kterou je proklientský přístup prioritou. Hledáme někoho, kdo má obchodního ducha a umí naslouchat potřebám ostatních lidí. Úsměv a dobrá nálada mu nejsou cizí a věří, že klient je vždy na prvním místě. Staňte se součástí banky, která má velkou perspektivu a našlápnuto k dalšímu růstu! 

V rámci této role budete:
- reprezentovat Equa bank a prodávat bankovní produkty
- komunikovat se stávajícími i novými klienty 
- hledat nejlepší finanční řešení pro klienty v souladu s jejich aktuální situací a potřebami
- hledat nové obchodní příležitosti
- pracovat s bankovními systémy, protože moderní doba si žádá moderní přístup

Pozice Vám sedne pokud:
- se cítíte jako ryba ve vodě v komunikaci „tváří v tvář“, ale i po telefonu nebo e-mailem
- se nebojíte oslovit klienta a umíte naslouchat jeho potřebám
- máte pozitivní přístup k práci a nezaskočí Vás ani nestandardní situace
- umíte přijmout zpětnou vazbu a máte chuť učit se novým věcem
- se zvládnete domluvit anglicky
j- e pro Vás běžná práce s počítačem samozřejmostí 

Co Vám (kromě měsíční mzdy) nabídneme my?
- více než 30 dní volna: 25 dní dovolené, 3 sick days a 2 Equa days + volno na vánoční nákupy
- významnou podporu aktivního životního stylu (karta MultiSport, sportovní a týmové aktivity)
- širokou škálu školení, workshopů i individuálních konzultací 
- přátelskou atmosféru a řadu firemních společenských akcí (firemní narozeninový a vánoční večírek, Dobrovolnický den, teambuildingy, Dětský den, Mikulášskou besídku aj.)
- ocenění nadstandardního pracovního výkonu
- stravenky v hodnotě 100 Kč 
- širokou nabídku benefitů v naší Cafeterii
- zvýhodněné bankovní produkty 
- odměnu za doporučení zaměstnance
- různorodou práci, při které je každý den jiný, a nudit se tak rozhodně nebudete
 
Našlápněte svou kariéru u nás!
Kontakt: nikol.holeksova@equabank.cz 

 
Datum uveřejnění: 17.02.2020