Volná pracovní místa

Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 16.6.2019

ZOOT: Prodejní asistent/ka - Černý Most (HPP)

Chceš se stát součástí úplně nového projektu, který pro Vás ZOOT připravuje?
Co budete dělat?
    aktivní podpora přímého prodeje
    pečlivé zpracování a skládání zboží, vkládaní do obalů, tisk EANů
    práce s SW (admin), kontrola, úprava stavu a zpracování objednávek
    obsluha zákazníků
    správa a odpovědnost nad pokladní hotovostí
    příjem převodek zboží a následné zpracování a vystavení zboží
    práce s technikou (PC, tiskárna, rádio, tavička, mobilní telefon)

Jací byste měli být?
    předchozí zkušenost z retailu ideálně fashionové značky bude vaší VELKOU výhodou a hlavně vás to musí bavit
    prozákaznický přístup, nebojíte se zákazníky oslovit, poradit jim
    máte nadhled a jen tak něco Vás nerozhází
    milí, veselí, komunikativní s věčným úsměvem na tváři

Co Vám můžeme nabídnout?
    stát se součástí úplně nového ZOOTího projektu
    práci v uznávané módní společnosti
    dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
    neformální přátelský kolektiv, příjemné prostředí
    zaměstnanecké slevy a benefity (hlavní je ta na oblečení, jak jinak)

Odkdy Vás potřebujeme?
    od srpna

Pokud máte pocit, že to je Vaše práce snů, neváhejte a pošlete nám životopis.

Těšíme se na Vás!

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ZOOT a.s., IČO: 28206592, Zubatého 295/5, 150 00 Praha, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679

Děkuji a jsem s přátelským pozdravem

Datum uveřejnění: 6.8.2019

Claire’s: Pozice Asistenta Manažera Obchodu

O konkrétní pozici

Jako Asistent Manažera Obchodu v Claire’s budete podporovat svého Manažera Obchodu následujícími činnostmi:
-řídit a dosahovat maloobchodní cíle v obchodu.
-schvalovat denní priority a dohlížet nad každodenními aktivitami.
-inspirovat svůj obchodní tým, aby úspěšně vedl celý obchod a poskytoval zákazníkům služby té nejvyšší kvality.
-zajistit, že má váš obchod dostatek zboží, a že veškerý prodej probíhá tak, jak má.
-dohlížet nad hladkým chodem obchodu.
-trénovat a školit obchodní tým, aby byly posíleny jejich schopnosti a umožněn kariérní rozvoj.
-v nepřítomnosti vašeho Manažera Obchodu budete mít na starost celkový provoz obchodu, kdy budete muset zajistit nejvyšší úroveň týmového výkonu a ty nejlepší obchodní výsledky.

O Vás
Měli byste mít následující zkušenosti, schopnosti a vlastnosti:
-buď již mít zkušenosti na pozici Asistenta Manažera malého obchodu, nebo mít zkušenosti s dohledem ve velkém obchodu, přičemž se tedy snažíte získat první pozici Asistenta.
-mít zkušenosti s prací/dohledem nad týmem s důrazem na dosahování KPI cílů.
-mít velký zájem o maloobchod a módu.
-být zaměřený na zákazníky a výsledky.
-mít obchodního ducha.
-mít vynikající komunikační, plánovací a organizační schopnosti.
-mít zkušenosti/schopnosti k rozvoji, motivaci a vedení týmu, abyste mohli dosáhnout ohromujících prodejů a obchodních výsledků.
-ideálně mít zkušenosti s prací v oblasti módy nebo šperků.
-být motivovaný a být si jistý, že zvládnete každou výzvu.

O Claire’s

Jeden z předních prodejců módy na úrovni s více než 3000 obchody v Severní Americe, Japonsku a Evropě (více než 1000 obchodů po celé Evropě). Specializujeme se na módní šperky, doplňky a kosmetické produkty. Naši cíloví zákazníci jsou jak děti, tak mladé ženy. Snažíme se uspokojit veškeré nálady, přístupy a styly našich zákazníků včetně: ženské a krásné, originální/individuální, a také poslední trendy z přehlídkových mol. Jsme jednoznačně zábavným místem, kde můžete pracovat! Zároveň se snažíme, aby všichni naši zaměstnanci nosili naše produkty. Snažíme se nakopnout a dále podporovat váš osobní rozvoj! Pokud jste této práci oddaní, ambiciózní a jste ochotní učit se novým věcem, vyškolíme vás v oblastech, které vám umožní další kariérní růst v naší společnosti!

Datum uveřejnění: 1.8.2019

Triola a.s.: Asistentka prodeje

Triola a.s. je úspěšným českým výrobcem, který se zaměřuje na produkci značkového spodního prádla a plavek a je distributorem dalších renomovaných značek. Kromě velkoobchodního prodeje obchodním partnerům provozujeme i dynamicky se rozvíjející síť vlastních prodejen a rychle rostoucí e-shop.

Aktuálně hledáme usměvavou a komunikativní asistentku prodeje pro naši novou prodejnu, kterou budeme tevírat v Centru Černý Most.

Požadujeme:
- kladný vztah ke komunikaci se zákazníkem
- veselou náladu a příjemné vystupování
- pozitivní vztah ke spodnímu prádlu a módním trendům
- flexibilitu
- základní znalost práce s PC (excel, word)
- zkušenost s prodejem spodního prádla výhodou (nikoliv podmínkou)

Nabízíme:
- odpovídající ohodnocení plus provize z prodeje
- stravenky
- zaměstnanecké slevy na zboží
- po skončení zkušební doby příspěvek na obuv a oblečení
- zázemí tradiční české firmy
- práci v přátelském kolektivu
- rozvíjení znalostí v oblasti spodního prádla pravidelným školením

Místo práce:
- prodejna Triola - Centrum Černý Most, Praha
Pracovní úvazek: plný / 37,5 hod. týdně - práce i o víkendech

Termín nástupu: 1.8.2019
Mzda: 25 000 – 33 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva
Vzdělání: vzdělání není podstatné
Benefity: sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování

Kontaktní osoba: Alena Vojířová, e-mail: vojirova@triola.cz

Datum uveřejnění: 1.8. 2019

LINDT: SHOP ASSISTANT

Máte zkušenost s prací na pozici SHOP ASSISTANT? Zajímají vás produkty vysoké kvality?

Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí? Neváhejte a připojte se k týmu LINDT v Obchodním centru Černý Most.

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodného kandidáta na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) na HPP nebo BRIGÁDU pro svůj obchod v OC Černý Most.

Nabízíme atraktivní příležitost v oblasti retailu pro zkušené a flexibilní uchazeče, kterým nechybí příjemné vystupování, orientace na zákazníka a estetické cítění.

Vaší pracovní náplní bude:
· Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
· Poradenství a konzultace v oblasti portfolia produktů
· Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
· Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu
· Zodpovědnost za chod prodejny v nepřítomnosti manažera prodejny
· Realizace inventur

Požadujeme:
· SŠ vzdělání
· Min. roční praxi na obdobné pozici
· Profesionální vystupování, reprezentativní osobnost
· Rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
· Samostatnost a aktivní přístup k práci
· Organizační schopnosti, časovou flexibilitu
· Vysoké pracovní nasazení
· Schopnost pracovat pod tlakem i fyzickou zátěží
· Uživatelskou znalost práce s PC

Nabízíme:
· Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
· Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
· Odpovídající finanční ohodnocení
· Slevu na produkty
· Smlouvu na dobu neurčitou
· Flexibilní pracovní dobu
· Možnost profesníního růstu

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na tpolivka@lindt.com.

Budeme se na Vás těšit. J

Datum uveřejnění: 30.7.2019

4FStore: ASISTENTA PRODEJE

NA PLNÝ ÚVAZEK NÁSTUP V JE V ZÁŘÍ

Náplň práce:
dosahování prodejních cílů
aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
péče o image prodejny 4F

Požadavky:
zájem o sport a módu
komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
možnost profesního růstu
práce v mladém a dynamickém kolektivu
sleva na naše výrobky
bonusy
stravenky

V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu
email: managercpr1@4fstore.cz

 
Datum uveřejnění: 3.7.2019

HOUSE: Prodejní asistent/ka.

Pro naši prodejnu House hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
      - komunikace se zákazníky
      - prodej
      - starost o úklid prodejny
      - práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
      - že máš rád/a módu a víš co se nosí
      - rád/a se učíš nové věci
      - chceš pracovat a pracuješ rád/a
      - jsi týmový hráč
      - jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
      - zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
     - měsíční bonusy čistě za to, že chodíš do práce
      - stravenky
      - propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci   jistý
      - Multisport kartu, díky které ušetříš
      - slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a  Mohito
      - v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten   pomoci

Nástup ihned

Svůj životopis pošli na email: kristyna.tolarova@lppsa.com a do předmětu uveď název OC a značku House.

Datum uveřejnění: 17.6.2019

RESERVED: Prodejní asistent/ka.

Pro naši prodejnu Reserved hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.
 
Co Tě u nás čeká a nemine?
      - komunikace se zákazníky
      - prodej
      - starost o úklid prodejny
      - práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
      - že máš rád/a módu a víš co se nosí
      - rád/a se učíš nové věci
      - chceš pracovat a pracuješ rád/a
      - jsi týmový hráč
      - jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
      - zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
      - stravenky
      - propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci
      jistý
      - Multisport kartu, díky které ušetříš
      - slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
      - v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nástup ihned
Svůj životopis pošli na email: kristyna.tolarova@lppsa.com a do předmětu uveď název OC a značku Reserved.

Datum uveřejnění: 17.6.2019

New Yorker: ASISTENT/-KA PRODEJE 

Baví Tě móda? Jsi komunikativní a máš příjemné vystupování? Chceš práci v mladém kolektivu? Pak neváhej a přidej se k nám!
Na prodejně New Yorker hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici:
ASISTENT/-KA PRODEJE na plný úvazek
Tvojí pracovní náplní bude:
Komunikace se zákazníky a pomoc při výběru vhodného oblečení
Udržovat reprezentativní vzhled prodejny
Práce s pokladním systémem
Doplňování zboží a jeho prezentace na prodejně
Co nabízíme?
50% příplatek za sobotní a 100% za nedělní směny
100% příplatek za práci ve svátek + náhradní volno
Stravenky
Zaměstnaneckou slevu
Prémie z obratu, dovolená navíc
Zajímavou práci na plný úvazek v úspěšné módní společnosti
Příjemné pracovní prostředí a mladý přátelský kolektiv
Zapracování a další vzdělávání v oblasti prodeje a módních trendů
Možnost kariérního růstu
Mzdu v rozpětí 22 400 – 26 000 Kč po zapracování
Pokud Tě naše pracovní nabídka zaujala, tak nám pošli svůj životopis s fotografií na e-mail kariera@newyorker.de. Těšíme se na odpovědi!

 
Datum uveřejnění: 30.5.2019

Tezenis: Asistent/ka prodeje 

Když se řekne Tezenis …. Co si představíš? Italskou módní značku s „cool“ srdcem? Svět stylového spodního prádla a trendy oblečení? Sebe jako součást týmu našich báječných prodejních asistentek?
Tak to jsi tady správně! Vítej!
Jmenuji se Tereza a pro svou prodejnu značky Tezenis v Praze v OC Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný úvazek (40 hodin týdně).
S námi bude mít Tvoje kariéra styl!
Nepotřebujeme roky zkušeností a oslnivé životopisy… Potřebujeme energické lidi s týmovým duchem, nadšením pro práci v obchodě, příjemným vystupováním a upřímným úsměvem. Jestli to všechno splňuješ, tak jsi náš/naše!
A proč bys měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?
Jsme dynamická a flexibilní společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
Udáváme trendy a boříme hranice.
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.
Nemusíš si dělat starosti s náklady na obědy, dáme ti stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100Kč za každý odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
Dobré výsledky Tvé prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Tvé mzdy.
Dostaneš od nás krásnou fashion uniformu ze sortimentu naší značky.
A jak by se Ti líbila třeba zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Tezenis?
Nabízíme celkovou základní odměnu 20.000,- Kč/měs. S naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 25.000,- Kč/měs.

Zaujala jsem Tě?
Zašli mi svůj životopis na adresu: tereuhli@gmail.com
Můžeme ti totiž nabídnout ještě mnohem víc!
Tereza Uhlíková

Datum uveřejnění: 30.5.2019

MOBIL POHOTOVOST: Asistent/ka prodeje 

Zavedená maloobchodní společnost Mobil Pohotovost hledá pro svou nově otevíranou prodejnu v Centru Černý Most nového kolegu či kolegyni na pozici asistenta/ky prodeje mobilních telefonů.

Na této pozici budete:
pomáhat našim zákazníkům s výběrem toho nejvhodnějšího mobilního zařízení, příslušenství a/nebo služby a prodávat námi nabízený sortiment
vykupovat mobilní telefony od koncových zákazníků 
přijímat a vydávat reklamační a servisní zakázky
pracovat s intrafiremním pokladním systémem
pečovat o svou prodejnu tak, aby se u nás zaměstnanci i zákazníci cítili co nejlépe :-)
Co Vám za to nabídneme:
kromě skvělého mzdového ohodnocení i zajímavé prodejní bonusy
stravenky, aby bylo dost sil do práce :-)
telefonní tarif zdarma (protože dobře víme, že bez telefonu to dneska nejde :-))
zázemí silného hráče na trhu mobilních telefonů
práci v malém týmu kolegů na moderní pobočce
slevy na sortiment společnosti i servisní práce
pravidelná školení a teambuildingy
možnost získat cenné zkušenosti v oblasti prodeje a zákaznického servisu a zároveň se neustále vzdělávat v atraktivním oboru mobilních technologií
Co od Vás očekáváme:
věk nad 18 let
příjemné a reprezentativní vystupování 
zkušenosti z prodeje a/nebo zákaznického servisu 
čistý trestní rejstřík
odolnost vůči stresu a pozitivní přístup k práci
časovou flexibilitu (práce ve směnách, včetně občasných víkendů)
nebojíte se PC a alespoň v základech ovládáte angličtinu
umíte se USMÁT :-)
Přidejte se k nám, těšíme se na Vás! 
Své CV posílejte na cerna@mp.cz. Více informací o nás najdete také na www.mp.cz.

Datum uveřejnění: 17.5.2019

DESIGUAL: MÓDNÍ PORADKYNĚ

Milujete módu a ráda radíte ostatním co na sebe? Toužíte pracovat v krásném prostředí plném barev a luxusního zboží?
Pak hledáme právě Vás!
Pro naši krásnou prodejnu DESIGUAL hledáme nové kolegyně!
Co u nás budete dělat?
* aktivně a s úsměvem obsluhovat naše zákazníky
* pečovat o vzhled obchodu tak, aby byly dodržovány standardy společnosti
* neustále se vzdělávat v typologii postav a stylingu
* pracovat s pokladnou
Co oceníme, když budete mít?
* zájem o módu, módní trendy a přehled v tom co se nosí 
* zkušenosti z jiného retailového obchodu výhodou
* týmovost a odolnost vůči stresu
* znalost angličtiny, ruštiny nebo jiného světového jazyka výhodou ne podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout?
* základní mzdu 22 000 Kč + až 4000 Kč měsíční bonus za splnění prodejních cílů 
* stravenky 80 Kč/ den, které Vám rádi celé zaplatíme my!
* mimořádnou odměnu 5 000,- Kč po ukončení zkušební doby
* každého čtvrt roku novou uniformu v hodnotě 10.000 Kč, při její výměně Vám původní oblečení zůstává
* motivační soutěže o oblečení (poslední soutěž byla o zimní bundy v hodnotě 4 500 Kč!)
* zaměstnanecká sleva 50% na veškerý sortiment
* dárek k narozeninám formou poukázky
* podpora kariérního růstu na pozice Vedoucí směny nebo Store managera
* možnost nezávazné zkoušky
* nástup dohodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis s aktuální fotografií na email hr@tasty.cz nebo nám ho přineste rovnou na prodejnu. :-)
Pojďte si vyzkoušet, jaké je pracovat v Desigual!
Na věku nezáleží!
Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 16.5.2019

dm drogeriemarkt:  Beauty poradce/kyně v dm Praha - Černý Most

Požadavky:
Vzdělání/praxe v oboru kosmetika nebo vizážistika.
Přehled o sortimentu dekorativní kosmetiky.
Milé a příjemné vystupování při každodenní komunikaci se zákazníky.
Ochota a umění aktivně oslovovat zákazníky.

Náplň práce:
Vaše místo je po celou pracovní dobu u dekorativní kosmetiky.
Proaktivně oslovujete zákazníky a radíte jim v oblasti dekorativní kosmetiky.
Pečujete o sortiment dekorativní kosmetiky, staráte se o atraktivní prezentaci výrobků, zajišťujete objednávky atd.

Nabízíme:
Nadprůměrnou mzdu v oboru, která je navíc pravidelně navyšována.
Zkrácený pracovní úvazek (32 hodin/týden).
Práci v čistém a moderním prostředí.
Pečlivé zaškolení a možnost dalšího vzdělávání.
13. mzdu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, sleva na nákupv prodejnách dm, občerstvení na pracovišti atd.

Nástup možný dle domluvy.

Zaujalo Vás?
Pak prosím zašlete Váš motivační dopis společně s životopisem paní Jirákové, oblastní manažerce na e-mail: zdenka.jirakova@dm.cz .

Datum uveřejnění: 14.5.2019

GANT :  Asistent/-ka prodeje

Jsme Vermont Holding a zastřešujeme prémiové značky oblečení a obuvi na území ČR, SR a HU. V současnosti se neustále rozrůstáme, a proto hledáme nové kolegy, kteří budou růst s námi!
Asistent/-ka prodeje GANT - Praha - NÁSTUPNÍ BONUS!

NÁSTUPNÍ BONUS
Po úspěšném absolvovaní pohovoru a zkušební doby od nás dostanete nástupní bonus až ve výšce 9.000 Kč, který bude vyplacený po zkušební době nejpozději do 6 měsíců od nástupu.

DOVOLENÁ VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ

A pokud zvažujete, že nám pošlete svůj životopis, ale bojíte se o osud Vaší vysněné letní dovolené v případě nástupu? V naší firmě jsme chápaví a víme, jak je dovolená důležitá :-) Proto je to především na osobní domluvě.

Popis pozice:
- Asistent/-ka prodeje se aktivně podílí na prodeji zboží konečnému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, plní úkoly nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění. Asistent/-ka prodeje provádí také příjem, kontrolu a reklamaci zboží a aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu.
- Pokud se chcete spolu s námi rozvíjet a růst, pak jste ideálním kandidátem.
- Zajímá Vás, co se Ve Vermontu děje a jak to u nás vypadá? Bezva! Podívejte se na náš instagram @Zivotvevermontu

Co Vám nabízíme?
· Práci v přátelském kolektivu a rodinném prostředí
· Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení
· Kromě platového ohodnocení také zajímavé benefity, protože na našich značkách si vytvoříte závislost stejně jako my :-)
· Podporujeme kariérní růst a osobní vzdělávání

A proč pracovat u nás?

Jednoduše proto, že:
· Jste módní nadšenec a máte cit pro styl
· Prodej Vás baví
· Komunikace s lidmi Vám nedělá problém, případně se domluvíte také anglicky nebo rusky

Nástup: ihned, dohodou

Podmínky výběrového řízení:

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií.
Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti GANT Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání
Informace o pozici

Společnost    GANT
Adresa    Praha 
    Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou 
    Požadované jazyky: Čeština (Výborná) 
    Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování 
    Zařazeno: Prodej a obchod, Prodavač 
Typ pracovního poměru
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek 
Délka pracovního poměru
    Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou 
Typ smluvního vztahu
    Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva 
    Zadavatel: Zaměstnavatel 

VERMONT Holding a.s., Iveta Hegedüsová 

Datum uveřejnění: 8.5.2019

SAMSUNG Brand Store Černý Most

 Asistent/ka prodeje mobilních telefonů a další elektroniky

Požadujeme:
• SŠ vzdělání nebo praxe v oboru
• příjemné vystupování, komunikační schopnosti a samostatnost
• bezúhonnost, spolehlivost a odpovědný přístup
• vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita
• Základní znalost Word, Excel, operační systém Android
• Angličtina výhodou

Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí
• odborné zaškolení a přátelský kolektiv
• finanční ohodnocení s přímým podílem na obratu
• možnost dalšího kariérního růstu – na této pozici nemusíte zůstat věčně
• bonusy/prémie v podobě incentiv
• Zaměstnanecké slevy

Váš strukturovaný životopis posílejte na e-mail: ladislav.krchov@elvia.cz

Datum uveřejnění: 8.5.2019

MARKS & SPENCER:  Prodavač/ka na plný úvazek – oddělení potravin

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny
* mzdu 23 500 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 7.5.2019

Sinsay : Prodejní asistent/ka.

Pro naši prodejnu Sinsay hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
    - komunikace se zákazníky
    - prodej
    - starost o úklid prodejny
    - práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
    - že máš rád/a módu a víš co se nosí
    - rád/a se učíš nové věci
    - chceš pracovat a pracuješ rád/a
    - jsi týmový hráč
    - jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
    - zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
    - stravenky
    - propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
    - bonusy čistě za to, že chodíš do práce
    - Multisport kartu, díky které ušetříš
    - slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
    - v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nástup ihned
Svůj životopis pošli na email: kristyna.tolarova@lppsa.com a do předmětu uveď Sinsay CČM.

Datum uveřejnění: 3.5.2019

Intimissimi : Asistent/ka prodeje

Intimissimi je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Svět výjimečného spodního prádla, rafinované módy, svůdných krajek a nedbalé elegance.
Vnímáte to stejně? Pak vítejte! U nás bude mít Vaše kariéra styl!
Jmenuji se Michala a pro svojí franšízovou prodejnu značky Intimissimi v OC Centrum Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek. 
Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

- Intimissimi je stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovali miliony klientů po celém světě.
- Vstřícné a přátelské pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.
- Až 12 Intimissimi kousků "uniforem" na každých 6 měsíců si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
- Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/odpracovaný den, tj. průměrně 2000Kč čistého ke mzdě!
- Nabízíme celkovou základní odměnu 18.000,- Kč/měs. S naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 25.000,- Kč/měs.
- Zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Intimissimi a zajímavé soutěže.

Zaujala jsem Vás? Zašlete mi svůj životopis na adresu: le.dolezelova@gmail.com
Můžeme Vám totiž nabídnout ještě mnohem víc!
Michala Doleželová, Lingerie Expert s.r.o.

Datum uveřejnění: 25.04.2019 

Cestovní kancelář Alexandria: Prodejce zájezdů

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a e-mailových požadavků klientů. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
praxe nebo vzdělání v cestovním ruchu výhodou
spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
znalost práce na PC
základní znalost angličtiny
příjemné vystupování, týmový duch

Nabízíme:
mladý a příjemný kolektiv
příjemné pracovní prostředí
zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
dobré platové ohodnocení stravenky
infocesty do zahraničí

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: tereza.stemberova@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody. 

Datum uveřejnění: 10.04.2019 

CROCS: nové členy týmu 

Populární značka Crocs hledá nové členy týmu pro nově otevřenou prodejnu.
Pozice
Sales asistentka
Popis práce:
prodej zboží
soupisy prodaného zboží
spolupráce s centrálou značky
podílení se na visual merchandisingu

Co požadujeme:
pozitivní přístup k práci
chuť učit se nové věci
příjemné vystupování
kladný vztah k módě
zodpovědnost
zkušenost v oboru výhodou

Co nabízíme:
dobré pracovní zázemí
práci s mezinárodně úspěšnou a oblíbenou značkou
zaškolení v oblasti visual merchandisingu
dobré platové ohodnocení
práci na HPP
režim krátký / dlouhý týden
Pokud máte zájem, stát se součástí týmu jedné z nejoblíbenější obuvnické značky na světě, ozvěte se nám na e-mailové adrese: crocs-prace@email.cz

Datum uveřejnění: 2.4.2019