Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Práce v nákupním centru

Zájemci o práci v Centru Černý Most mohou sledovat aktuální seznam volných pracovních míst na tomto spolupracujícím portále.
www.pracevnakupnimcentru.cz

 

 

 

 

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 10.1.2024 

IQOS: ASISTENT/KA PRODEJE (SALES EXPERT) 

34 000 – 45 000 Kč/měsíc

    Firma:
    4 P & P, spol. s r.o. (zaměstnavatel)
    Místo pracoviště:
    Chlumecká 765/6, Praha - Černý Most, okres území Hlavního města Prahy   Ukázat mapu
    Pracovní poměr: práce na plný úvazek
    Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu určitou)
    Vzdělání: odborné vyučení bez maturity
    Jazyky: angličtina (základní) a čeština (výborná) 
    Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby 
    Zařazení: administrativní pracovník, obchodní asistent, pokladní, prodavač, obchodní referent, pracovník front office, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis

Co říká 4 P & P, spol. s r.o. o pozici
Společnost 4P&P, člen mezinárodní skupiny ADVANTAGE SMOLLAN company, již více než 25 let poskytuje svým zákazníkům funkční řešení v oblasti podpory prodeje a budování značky. Našimi klienty jsou známé mezinárodní firmy.

Společně s naším klientem Philip Morris International hledáme kolegy a kolegyně, kteří věří budoucnosti bez kouře a pomohou podniknout řadu kroků vedoucí ke zrealizování vize klienta – tj. neustálý vývoj výrobků, které by pomohly snížit riziko pro uživatele i jejich okolí a současně doručení nadstandardního zákaznického servisu pro návštěvníky prodejen. Aktuálně obsazujeme tři volná místa.
ASISTENT/KA PRODEJE IQOS (SALES EXPERT) Praha Černý Most

CO BUDEŠ DĚLAT?

    Zjišťovat, jaké jsou potřeby zákazníků a představovat jim benefity, které jim produkt nabízí.
    Poskytovat jim související podporu a poradenství při jeho koupi a pomáhat jim se servisem zařízení.
    Zajišťovat dokonalý a nadstandardní zákaznický zážitek pro dospělé uživatele, kteří zvažují lepší alternativu kouření.
    Pomáhat budovat budoucnost bez kouře.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

    KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI – bez výborné komunikace se zkrátka neobejdeš, předání správných informací správným způsobem je základ!
    PROFESIONALITU – tvé i naše motto je „zákazník náš pán“.
    REPREZENTATIVNÍ VYSTUPOVÁNÍ – s úsměvem jde všechno lépe.
    PRODEJNÍ DOVEDNOSTI – pokud už máš nějaké zkušenosti, je to velké plus, ale určitě na to nebudeš sám/a – ve všem tě zaškolíme.
    AKTIVNÍ PŘÍSTUP – bez toho to také nepůjde.
    VÝBORNOU ČEŠTINU A/NEBO SLOVENŠTINU - někdy využiješ i ANGLIČTINU – pokud ji umíš, máš výhodu.
    Nástup ihned nebo dle dohody

CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?

    výbornou odměnu, kterou navíc můžeš ovlivnit
    možnost kariérního postupu
    práci na hlavní pracovní poměr (HPP)
    práci na směny v režimu krátký (st,čt) / dlouhý týden (po,út,pá,so,ne)
    přátelský kolektiv
    stravenkový paušál
    Multisport karta
    kontinuální vzdělávání
    zázemí stabilní nadnárodní společnosti

Datum uveřejnění: 01.01.2024 

 

CALZEDONIA: Asistent/ka prodeje  (20, 30, 40 hodin či brigáda)

Calzedonia Group je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem nádherných plavek a luxusního punčochového zboží ve značce Calzedonia a výjimečného spodního prádla a rafinované módy ve značce Intimissimi.
 

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!
U nás bude mít Vaše kariéra styl!

Jmenuji se Tereza a pro naši prodejnu značky Calzedonia  v OC Centrum Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný nebo zkrácený pracovní úvazek či brigádu.

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.

Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.

Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.

Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!

Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie - 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

A náš progresivní prémiový systém se Vám bude určitě také líbit.

Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?

 A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

Pošlete mi svůj životopis na adresu: bystrickatereza@icloud.com

Datum uveřejnění: 01.01.2024