Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Práce v nákupním centru

Zájemci o práci v Centru Černý Most mohou sledovat aktuální seznam volných pracovních míst na tomto spolupracujícím portále.
www.pracevnakupnimcentru.cz

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 16.01.2020

 

NESPRESSO: Boutique Coffee Specialista – HPP i celoroční brigáda

Hledáte práci s nádechem elegance? Staňte se ambasadorem prémiové značky a spolu s námi nabízejte skvělý požitek z kávy Nespresso!

Jako kávový specialista se stanete odborníkem na kávu a přitom budete…
* komunikovat se zákazníky a pomáhat jim s výběrem kávy, kávovarů a příslušenství,
* budovat a udržovat vztahy s našimi zákazníky,
* poskytovat zákazníkům podporu při řešení jejich problémů (např. reklamace, registrace),
* podílet se na běžném chodu butiku (doplňování zboží, úklid).

Hledáme právě Vás, pokud...
*  sdílíte nadšení pro prémiovou značku
*  vás baví komunikovat s lidmi a prodávat
*  máte chuť na sobě pracovat 
*  máte týmového ducha
*  se nebojíte občas mluvit anglicky
*  Vám nevadí pracovat na směny a o víkendech.

Samozřejmostí je u nás...
*  práce v inspirativním prostředí se zázemím korporátní společnosti
*  práce v přátelském týmu
*  odpovídající finanční ohodnocení, bohatý benefitový balíček
*  podpora osobního a odborného rozvoje.

Více se dovíte na našem webu www.nespresso.cz  nebo portálu Jobs.cz http://nestle.jobs.cz/pd/1270576742/?rps=202. Svůj životopis nám pošlete přes odpovědní formulář na pracovním portálu nebo emailem na nestle@teamio.eu, do předmětu prosím uveďte „Nespresso“.

Těšíme se na Vás!
HR tým Nespresso

Datum uveřejnění: 4.3.2020

4F STORE: ASISTENTA PRODEJE

NA HPP NÁSTUP  V DUBNU

Náplň práce:
• dosahování prodejních cílů
• aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
• budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
• péče o image prodejny 4F

Požadavky:
• zájem o sport a módu
• komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
• možnost profesního růstu
• práce v mladém a dynamickém kolektivu
• sleva na naše výrobky
• bonusy
• stravenky
• placené volno

V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu email: managercpr1@4fstore.cz

Datum uveřejnění: 28.02.2020

Triola a.s.: Asistentka prodeje

Triola a.s. je úspěšným českým výrobcem, který se zaměřuje na produkci značkového spodního prádla a plavek a je distributorem dalších renomovaných značek. Kromě velkoobchodního prodeje obchodním partnerům provozujeme i dynamicky se rozvíjející síť vlastních prodejen a rychle rostoucí e-shop.

Aktuálně hledáme usměvavou a komunikativní asistentku prodeje pro naši prodejnu v Centru Černý Most.

Požadujeme:
- kladný vztah ke komunikaci se zákazníkem
- veselou náladu a příjemné vystupování
- pozitivní vztah ke spodnímu prádlu a módním trendům
- flexibilitu
- základní znalost práce s PC (excel, word)
- zkušenost s prodejem spodního prádla výhodou (nikoliv podmínkou)

Nabízíme:
- odpovídající ohodnocení plus provize z prodeje
- stravenky
- zaměstnanecké slevy na zboží
- po skončení zkušební doby příspěvek na obuv a oblečení
- zázemí tradiční české firmy
- práci v přátelském kolektivu
- rozvíjení znalostí v oblasti spodního prádla pravidelným školením

Místo práce:
- prodejna Triola - Centrum Černý Most, Praha
Pracovní úvazek: plný / 37,5 hod. týdně - práce i o víkendech

Termín nástupu: ihned
Mzda: 25 000 – 33 000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva
Vzdělání: vzdělání není podstatné
Benefity: sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování

Kontaktní osoba: Markéta Hyšplerová, e-mail: hysplerova@triola.cz, tel:.734 238 519 

 
Datum uveřejnění: 20.2. 2020

Equa bank: Bankéř/ka – obchodní síť

Koho hledáme?
Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy, které láká práce v moderní a dynamicky se rozvíjející bance, pro kterou je proklientský přístup prioritou. Hledáme někoho, kdo má obchodního ducha a umí naslouchat potřebám ostatních lidí. Úsměv a dobrá nálada mu nejsou cizí a věří, že klient je vždy na prvním místě. Staňte se součástí banky, která má velkou perspektivu a našlápnuto k dalšímu růstu! 

V rámci této role budete:
- reprezentovat Equa bank a prodávat bankovní produkty
- komunikovat se stávajícími i novými klienty 
- hledat nejlepší finanční řešení pro klienty v souladu s jejich aktuální situací a potřebami
- hledat nové obchodní příležitosti
- pracovat s bankovními systémy, protože moderní doba si žádá moderní přístup

Pozice Vám sedne pokud:
- se cítíte jako ryba ve vodě v komunikaci „tváří v tvář“, ale i po telefonu nebo e-mailem
- se nebojíte oslovit klienta a umíte naslouchat jeho potřebám
- máte pozitivní přístup k práci a nezaskočí Vás ani nestandardní situace
- umíte přijmout zpětnou vazbu a máte chuť učit se novým věcem
- se zvládnete domluvit anglicky
j- e pro Vás běžná práce s počítačem samozřejmostí 

Co Vám (kromě měsíční mzdy) nabídneme my?
- více než 30 dní volna: 25 dní dovolené, 3 sick days a 2 Equa days + volno na vánoční nákupy
- významnou podporu aktivního životního stylu (karta MultiSport, sportovní a týmové aktivity)
- širokou škálu školení, workshopů i individuálních konzultací 
- přátelskou atmosféru a řadu firemních společenských akcí (firemní narozeninový a vánoční večírek, Dobrovolnický den, teambuildingy, Dětský den, Mikulášskou besídku aj.)
- ocenění nadstandardního pracovního výkonu
- stravenky v hodnotě 100 Kč 
- širokou nabídku benefitů v naší Cafeterii
- zvýhodněné bankovní produkty 
- odměnu za doporučení zaměstnance
- různorodou práci, při které je každý den jiný, a nudit se tak rozhodně nebudete
 
Našlápněte svou kariéru u nás!
Kontakt: nikol.holeksova@equabank.cz 

 
Datum uveřejnění: 17.02.2020

Asistent/ka prodeje CALZEDONIA 

Calzedonia Group je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem nádherných plavek a luxusního punčochového zboží ve značce Calzedonia a výjimečného spodního prádla a rafinované módy ve značce Intimissimi.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!

U nás bude mít Vaše kariéra styl!

Jmenuji se Helena a pro naši prodejnu značky Calzedonia  v OC Centrum Černý Most hledáme prodejní asistenty/tky na plný i zkrácený pracovní úvazek (20/30 hodin týdně).

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.

Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.

Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.

Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!

Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie - 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

A náš progresivní prémiový systém se Vám bude určitě také líbit.

Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?

A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

Pošlete mi svůj životopis na adresu: helena.kubcova.hk@gmail.com, nebo tel: 605200360

Datum uveřejnění: 22.01.2020

 

HUMANIC:  prodavače/prodavačku

Přijmeme prodavače/prodavačku do prodejny HUMANIC

Rádi komunikujete s lidmi a děsí Vás stereotyp? Baví Vás móda a záleží Vám na čistém, příjemném pracovním prostředí? Staňte se součástí kolektivu HUMANIC! Úvazek: 40 hod. týdně vč. 2 sobot a nedělí v měsíci Nástup: možný ihned Náplň práce na této pozici: • komunikace se zákazníky, poradenství při výběru zboží, aktivní prodej • práce na pokladně • plnění stanovených cílů prodejny, péče o prodejnu Co by Vám nemělo chybět: • umění komunikace se zákazníky • zájem o obchod, o módu • zkušenosti, popř. cit pro vizuální stránku obchodu Proč zrovna k nám: • příplatky za práci o víkendech a svátcích • motivační prémiový řád – úspěch prodejny umíme ocenit • 5 týdnů dovolené • Multi Pass Card - stravné v hodnotě 100 Kč za odpracovanou směnu • zaměstnanecké poukázky v hodnotě 4600 Kč/rok na nákup zboží po uplynutí zkušební doby • slevy na zboží • pravidelné soutěže pro zaměstnance o zajímavé ceny • zajištění maximálního profesního rozvoje v oblasti prodejních dovedností a komunikace se zákazníkem Zašlete nám svůj životopis, nebo se nám přijďte představit osobně na prodejnu. Těšíme se na Vás.

HUMANIC CZ spol. s r.o. Josef Špatina Email: career.cz@lsag.com Tel.: 228 883 610

Datum uveřejnění: 22.11.2019

MOLO:  Prodejní asistentka

V září v obchodním centru Černý most otevíráme inovativní prodejnu Molo Sport and Lifestyle se značkovým oblečením. Máme luxusní prostory, pohodlnou odpočinkovou zónu v zázemí a zboží od nejlepších dodavatelů světa.   
Tak se připoj k nám do týmu!
U nás můžeš vydělat 21000 až 24000 Kč!!!

Co budeš mít na starost:
• Obsluhovat zákazníky a poskytovat jim poradenství
• Připravovat a doplňovat zboží k prodeji
• Pracovat na pokladně 
Jak to tu u nás vypadá:
• Jsme energetický a komunikativní tým
• Svůj smysl pro modu u nás můžeš rozvíjet
• Nové lifestylové kousky každý den
• Každý má možnost realizovat zajímavé myšlenky a nápady
• Zákazník se u nás cítí dobře a vždy vítaný
• Když máme splněno rádi občas zajdeme s kolegy na pivo
Nabízíme Ti:
• Pracovní oblečení od dodavatelů kvalitních světových značek a slevu na pracovní obuv
• Příspěvek na stravné 
• Roční bonus za úspěšně provedenou inventuru
• Kvartální odměnu v závislosti na výsledcích prodejny
• Slevová karta na zboží ve Sportisimu a Molo sport
• “Dovolená navíc“ – za každý odpracovaný rok 1 den placeného volna navíc k dovolené
• Možnost zařídit si MultiSport kartu
• Práce na směny (krátký/dlouhý týden)
• Jistota stabilního zaměstnání
• Maximální podporu v kariérním rozvoji

Kdy se k nám připojit? Kontakt: mlynkova@sportisimo.cz
Třeba ihned😊

Datum uveřejnění: 18.11.2019

Intimissimi : Asistent/ka prodeje

Intimissimi je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Svět výjimečného spodního prádla, rafinované módy, svůdných krajek a nedbalé elegance.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte! U nás bude mít Vaše kariéra styl!

Jmenuji se Michala a pro svojí franšízovou prodejnu značky Intimissimi v OC Centrum Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek. 

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

- Intimissimi je stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovali miliony klientů po celém světě.
- Vstřícné a přátelské pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.
- Až 12 Intimissimi kousků "uniforem" na každých 6 měsíců si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
- Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/odpracovaný den, tj. průměrně 2000Kč čistého ke mzdě, benefitní kartu a multisport program!
- Nabízíme celkovou základní odměnu 18.000,- Kč/měs. S naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 25.000,- Kč/měs.
- Zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Intimissimi a zajímavé soutěže.

Zaujala jsem Vás? Zašlete mi svůj životopis na adresu: le.dolezelova@gmail.com
Můžeme Vám totiž nabídnout ještě mnohem víc!
Michala Doleželová, Lingerie Expert s.r.o.

Datum uveřejnění: 17.11.2019 

Společnost Steilmann: Prodejní asistent(ka) pro naši prodejnu

Máte rádi módu? Sledujete trendy a novinky v oblasti módy? Buďte inspirací pro naše zákazníky.
Staňte se součástí týmu, který tvoří odborníci ve svém oboru.
V současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici
Prodejní asistent(ka) pro naši prodejnu v OC Černý Most v Praze

Požadujeme
· Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce
· Vzdělání v oboru výhodou
· Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji
· Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
· Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
· Ochota učit se nové věci

Nabízíme
· Práci ve stabilní firmě
· Odborné zaškolení
· Odpovídající finanční ohodnocení
· Možnost vlastní seberealizace

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu kariera@steilmann.cz pod značkou: PRODEJNA Černý Most

Datum uveřejnění: 12.11.2019

O2: Konzultant prodeje Praha (m/ž) 

Máš po škole? Nebo motivaci něco dokázat?
Jako konzultanti začínali skoro všichni naši vedoucí i současný ředitel O2 Prodejen Honza Nekovář.
Na nic nečekej a udělej první krok pro svůj úspěch ještě dnes!

✔K základní mzdě 23 000 Kč máš neomezené bonusy. Díky kterým si můžeš vydělat i 3× víc.
✔Za úspěšně zvládnutou zkušební dobu dostaneš navíc 10 000 Kč.
✔Neomezený tarif, soutěže, týmové akce a další benefity najdeš níž.

CO TĚ ČEKÁ?
✔Dvoutýdenní školení v moderním tréninkovém centru v Praze. Naučíš se všechno, co potřebuješ jako konzultant umět a znát...
✔... tedy i prodávat. V prodejně ti do začátku pomůže zkušenější kolega.
✔Kontakt se zákazníky, kteří přijdou do prodejny. Naživo a denně.
✔8 hodinové pracovní směny.

ÚSPĚCH? ANO, POKUD SE NEBOJÍŠ…
✔… mluvit a umíš naslouchat. Když zákazníka „rozmluvíš“, dokážeš toho víc nabídnout. Každá nabídka může znamenat i prodej.
✔… učit se nové věci. I naši nejúspěšnější konzultanti s námi zkusili prodávat poprvé.
✔… nových technologií. Staneš se expertem na telefony, aplikace a nejnovější vychytávky!

BENEFITY PRO TEBE
✔Už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu.
✔Každé 2 roky příspěvek až 7 200 Kč na nový telefon.
✔18 000 Benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
✔Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy.
✔Multisport kartu – nadupanou vstupenku do wellnes a fitka.
✔5 týdnů dovolené pro odpočinek.
✔Stravenky v hodnotě 105 Kč (O2 přispívá 65 Kč).
✔Benzín nebo naftu u Shellu za skvělou cenu díky slevové Shell kartě.


INFORMACE O POZICI
Místo pracoviště
Praha

Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru
Na dobu neurčitou

Mzda
37000-67000 Kč/měsíc

Benefity
Bonusy/prémie, provize z prodeje, příspěvek na dovolenou, manažerský motivační program, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, firemní akce, dovolená více než 5 týdnů, možnost delšího neplaceného volna

Požadované vzdělání
Odborné vyučení bez maturity

Zadavatel
O2 Czech Republic a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.
Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.

KONTAKT
O2 Czech Republic a.s.
Sabina Bezdegová
Za Brumlovkou 266/2, 14022 Praha 4
sabina.bezdegova@o2.cz 

Datum uveřejnění: 18.10.2019