Volná pracovní místa

Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte obeslaným společnostem souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM ČERNÝ MOST, a.s..

Czech facility a.s. zajišťující provoz CENTRA ČERNÝ MOST hledá Technika objektu - směnný provoz údržba

Jste-li schopný, spolehlivý, manuálně zručný a máte chuť pracovat, pak neváhejte a reagujte rychle na námi nabízenou pracovní pozici. 

Požadujeme:
- vzdělání vyučen – SŠ, výhodou vyhl. 50
- manuální zručnost
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatnost

Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat bezproblémový chod budovy
- nepřetržitý směnný provoz (sobota, neděle, práce v noci)

Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr 
- místo výkonu práce – Praha – Černý Most 
- příplatky za práci v noci, o víkendu a svátcích
- mzdu na osobním účtu ve stanoveném termínu

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete životopis na adresu ccm.manager@cfcz.cz nebo volejte na telefon 773/772 946.

Datum uveřejnění: 16.3.2019

ESPRITMÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE

MÓDNÍ PORADKYNĚ/MÓDNÍ PORADCE pro prodejnuESPRIT OC ČERNÝ MOSTspolečnosti Retail Fashion s. r. o.na HPP

Kdo jsme?Jsme úspěšná společnost, která v oblasti prodeje módyinspiruje nadšením, jedinečným zbožím a skvělým zákaznickým servisem. Jsme spolehlivým a inovativním zaměstnavatelem a partnerem. Podporujeme a rozvíjíme naše zaměstnance.Děláme znakupování zážitek.Jsme výhradní prodejce značky ESPRIT(www.esprit.com) v České republice, pod názvem Retail Fashionzastupujemejiž 14 letúspěšnou nadnárodníspolečnost PTH GROUP (www.pth.group).

Co budete dělat?
• vše pro to, aby každý zákazník odcházel zobchodu súsměvem
• pečovat o zákazníky vstřícným přístupem
• pečovat o prodejnu a nabízený sortiment
• na základě přání zákazníků jim budete pomáhat s výběrem
•Dělat znakupování zážitek

Koho hledáme?
Šikovného kolegu nebo kolegyni. Výhodou je praxe na obdobné pozici.

Hledáme toho:
• kdo sdílí naše hodnoty
•Jako společnost prosazujeme OPTIMISMUS. Myslíme pozitivně a využíváme každou příležitost k dalšímu rozvoji.
•Zasazujeme se o RESPEKT. Jsme uznalí, otevření a tolerantní.
•Usilujeme o POCTIVOST. Jsme čestní a féroví.
•Provází nás DŮVĚRA.

Spolupracujeme –jsme tým a je na nás spolehnutí.
•Prosazujeme KVALITU. Naše výkony, naše zboží a naše vize vzbuzují nadšení.
•Stojíme o LOAJALITU. Stojíme za společností a ztotožňujeme se s našimi společnými hodnotami a cíli.
• kdo mluví plynně česky nebo slovensky –to je nutnost, ostatní jazyky jsou výhodou
• kdo má praxi, ten má výhodu. Ale není to nutné
• kdo má vzdělání. Stojíme o Vaše nadšení a spolehlivost. Vašemu vzdělání se meze nekladou
• kdo již oslavil osmnácté narozeniny. Jsi-li mladší,domluvíme se individuálně

Co nabízíme?
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• odpovídající mzdové ohodnocení 20000 Kč –25000 Kč/měsíc
• nástupní bonus ve výši 3000 Kč ve formě oblečení dle vlastního výběru
• stravenky vjednotlivé hodnotě 120 Kč•
skvělé zaměstnanecké slevy
• příspěvek na penzijní připojištění zvyšující se podle délky trvání pracovního poměru
• celoroční bonus za nemarodění
• příspěvek na dovolenou
• sportovní aktivity –možnost získat výhodně Multisport kartu
• služby firemního psychologa kosobním potřebám
• kurzy cizích jazyků
• interní a externí školení, celofiremní aktivity
• motivační soutěže
• možnost vyplacení zálohy ze mzdy vprůběhu měsíce
• práci ve směnném provozu, rozložení pracovní doby na krátký/dlouhý týden na obchodech s otevírací dobou 9:00-21:00
• skvělý kolektiv a přátelské prostředí

Informace o pozici
MÍSTO PRACOVIŠTĚ Chlumecká 765/6, Praha 9
TYP PRACOVNÍHO VZTAHU HPP –práce na plný úvazek
TYP SMLUVNÍHO VZTAHU Pracovní smlouva na plný úvazek na dobu neurčitou
POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ Základní
POŽADOVANÉ JAZYKY Čeština/Slovenština –plynulá znalost
ZADAVATELRetail Fashion s. r. o. –dceřinnáspolečnost skupiny PTH Group, 120 00 Praha 2, www.pth.group
KONTAKT marketa.prazska@pth.group, 774 449 075

Datum uveřejnění: 11.04.2019

Cestovní kancelář Alexandria: Prodejce zájezdů

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a e-mailových požadavků klientů. Na pobočce se jedná o týmovou práci, nejsme sólisti, pracujeme jako tým a vzájemně si pomáháme.

Požadujeme:
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
praxe nebo vzdělání v cestovním ruchu výhodou
spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
znalost práce na PC
základní znalost angličtiny
příjemné vystupování, týmový duch

Nabízíme:
mladý a příjemný kolektiv
příjemné pracovní prostředí
zaškolení a zaučení na pobočce pod vedením zkušeného kolegy
dobré platové ohodnocení stravenky
infocesty do zahraničí

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: tereza.stemberova@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody. 

Datum uveřejnění: 10.04.2019

MARKS & SPENCER: Vedoucí oddělení potravin

Pro naši prodejnu hledáme zkušeného manažera, který má odpovídající praxi v maloobchodu.

Jedná se o klíčovou pozici s očekáváním dalšího kariérního růstu.
Budete řídit a motivovat tým cca 10-15 lidí a zajišťovat plynulý provoz svěřeného oddělení.

Jste organizačně schopní, zaměření na dosažení cílů a zároveň umíte rozvíjet sebe i svůj tým?
Pak hledáme právě Vás!
POŽADUJEME:
- znáte provoz prodejny a máte praxi na obdobné pozici
- máte zkušenosti s řízením menšího týmu lidí
- máte analytické a komerční myšlení
- rádi komunikujete s lidmi a motivujete je
- znáte MS Office na uživatelské úrovni
- pracujete na směny a cca 2 víkendy v měsíci
NABÍZÍME:
- nástupní mzdu od 31 - 33 000,- Kč hrubého (a další pravidelný mzdový růst)
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- dobře nastavený systém zapracování v nové pozici (4-6 týdnů)
- možnost kariérního postupu
- pravidelné vzdělávání
- zajímavé benefity (zaměstnaneckou slevu 20%, příspěvek na kartu Multisport, stravenky 90 Kč, odměny za pracovní jubilea, atd.)
- příjemné prostředí našich prodejen

KONTAKT:
V případě, že Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com.
Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/
Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 08.04.2019

CROCS: nové členy týmu 

Populární značka Crocs hledá nové členy týmu pro nově otevřenou prodejnu.
Pozice
Sales asistentka
Popis práce:
prodej zboží
soupisy prodaného zboží
spolupráce s centrálou značky
podílení se na visual merchandisingu

Co požadujeme:
pozitivní přístup k práci
chuť učit se nové věci
příjemné vystupování
kladný vztah k módě
zodpovědnost
zkušenost v oboru výhodou

Co nabízíme:
dobré pracovní zázemí
práci s mezinárodně úspěšnou a oblíbenou značkou
zaškolení v oblasti visual merchandisingu
dobré platové ohodnocení
práci na HPP
režim krátký / dlouhý týden
Pokud máte zájem, stát se součástí týmu jedné z nejoblíbenější obuvnické značky na světě, ozvěte se nám na e-mailové adrese: crocs-prace@email.cz

Datum uveřejnění: 2.4.2019

MARKS AND SPENCER: Specialista provozu prodejny

Pro naši prodejnu přijmeme uchazeče, které baví administrativní práce, komunikace s kolegy a kteří jsou schopní koordinovat a organizovat svěřené oblasti v prodejně.

CO VÁS ČEKÁ:

- Podpora přípravy plochy na novou sezónu – vybavení, včasné závozy zboží
- Pravidelně poskytovat týmu zpětnou vazbu od zákazníků, identifikovat oblasti ke zlepšení a implementovat opatření pro zlepšení
- Zajištění a kontrola dodržování standardů Ready to trade, OBW a BOZP a PO
- Pravidelné provádění inventur
- Podílení se na přípravě auditu
- Podílení se na minimalizaci ztrát a kontrole nákladů
JSTE TO VY?
Úspěšný kandidát na tuto pozici má:
- SŠ vzdělání
- Znalost práce s PC
- Dobré organizační a komunikační dovednosti
- Pečlivost, spolehlivost
- Chuť podílet se na úspěšném provozu prodejny
CO ZÍSKÁTE?
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- mzdu 27 000 Kč hrubého
- různorodé benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
- příjemný pracovní tým a prostředí
- pravidelná interní školení
- nástup ihned nebo dohodou dle potřeb uchazeče

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.


Těšíme se na Vás! 

Datum uveřejnění: 2.4.2019

ORSAY: PRODEJNÍ ASISTENTKA NA PLNÝ I ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK 

Pro naše prodejny hledáme kandidát-ky na pozici 
PRODEJNÍ ASISTENTKA NA PLNÝ I ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK 
ORSAY nabízí : PRÁCI NA PLNÝ I ZKRÁCENÝ ÚVAZEK 
• Více než pouhé pracovní místo
• Mnoho možností individuálního rozvoje 
V případě zájmu přineste Váš životopis do této prodejny nebo zašlete na adresu : 1053.shop@orsay.com 
Vaši budoucnost můžete tvořit již nyní! 
Můžete tvořit ORSAY! 

Datum uveřejnění: 28.3.2019

MARKS & SPENCER: Prodavač/ka koordinátor/ka – oddělení potravin

Pro naši prodejnu přijmeme uchazeče, které baví prodej, komunikace se zákazníky a jsou schopní koordinovat práci ve svěřeném úseku. Důležitou součástí práce je kromě prodeje a zákaznického servisu zadávání a kontrola úkolů ve svěřeném oddělení, kontrola zazboženosti prodejny, provádění cenové kontroly a starost o vzhled prodejny.
Co od Vás požadujeme:

* zkušenosti s prodejem a fungováním prodejny
* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* dobré organizační schopnosti
* zodpovědnost, spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny
* mzdu 27 000 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* 5 týdnů dovolené
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení
* nástup ihned nebo dohodou dle potřeb uchazeče
* možnost kariérního růstu

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 22.3.2019

SAMSUNG Brand Store Černý Most

 Asistent/ka prodeje mobilních telefonů a další elektroniky

Požadujeme:
• SŠ vzdělání nebo praxe v oboru
• příjemné vystupování, komunikační schopnosti a samostatnost
• bezúhonnost, spolehlivost a odpovědný přístup
• vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita
• Základní znalost Word, Excel, operační systém Android
• Angličtina výhodou

Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí
• odborné zaškolení a přátelský kolektiv
• finanční ohodnocení s přímým podílem na obratu
• možnost dalšího kariérního růstu – na této pozici nemusíte zůstat věčně
• bonusy/prémie v podobě incentiv
• Zaměstnanecké slevy

Váš strukturovaný životopis posílejte na e-mail: ladislav.krchov@elvia.cz

Datum uveřejnění: 6.3.2019

Delia: ASISTENT/KA PRODEJE S VÁŠNÍ PRO KÁVU

Jsme více než obchod a kavárna. Jsme Delia.
Společnost Potraviny Delia CZ a.s. přináší na český trh nový koncept sítě kaváren a prodejen potravin pod značkou Delia coffee a Delia potraviny.
Nabízíme nadstandardní servis a kvalitní produkty domácí i zahraniční výroby.                                   
Společně tvoříme výjimečný prostor, který se stane každodenní součástí života našich zákazníků.

Právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

ASISTENT/KA PRODEJE S VÁŠNÍ PRO KÁVU
Co byste u nás dělal/a?
Poskytování zákaznického servisu
Prezentace, doplňování a kontrola kvality zboží
Práce s pokladnou
Prezentace nabízených nápojů a pokrmů
Přejímka zboží
Udržování čistoty a pořádku
Co byste měl/a znát a mít?
Umíte poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu
Baví Vás komunikace se zákazníky
Nebojíte se nést zodpovědnost a pracovat v dynamickém prostředí
Umíte rychle reagovat na potřeby zákazníků
Vítáme předchozí zkušenosti na podobné pozici
A co Vám nabízíme my?
Nástup dle dohody
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Možnost kariérního růstu na pozici baristy
Zajímavé finanční ohodnocení Vaší práce
Zaměstnanecké benefity a výkonnostní odměny
Příspěvek na dopravu do zaměstnání

Pro více informací nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 702 161 919 nebo na emailové adrese hr@deliapotraviny.cz. 

Těšíme se na Vás! 

Datum uveřejnění: 1.3.2019

Delia: BARISTA/BARISTKA

Jsme více než obchod a kavárna. Jsme Delia. 
Společnost Potraviny Delia CZ a.s. přináší na český trh nový koncept sítě kaváren a prodejen potravin pod značkou Delia coffee a Delia potraviny.
Nabízíme nadstandardní servis a kvalitní produkty domácí i zahraniční výroby.                                    
Společně tvoříme výjimečný prostor, který se stane každodenní součástí života našich zákazníků.

Právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

BARISTA/BARISTKA
Co byste u nás dělal/a?
• Obsluha 2-3 pákového kávovaru
• Příprava teplých a studených nápojů
• Poskytování zákaznického servisu
• Udržování čistoty a pořádku
• Práce s pokladnou
Co byste měl/a znát a mít?
• Umíte poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu.
• Baví Vás komunikace se zákazníky.
• Nebojíte se nést zodpovědnost a pracovat v dynamickém prostředí.
• Umíte rychle reagovat na potřeby zákazníků.
• Vítáme předchozí zkušenosti na podobné pozici.
A co Vám nabízíme my?
• Nástup dle dohody
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Zajímavé finanční ohodnocení Vaší práce
• Reálnou možnost kariérního postupu
• Zaměstnanecké benefity a výkonnostní odměny
• Příspěvek na dopravu do zaměstnání

Pro více informací nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 702 161 919 nebo na emailové adrese hr@deliapotraviny.cz. 

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 1.3.2019

Yves Rocher: Praha - Kosmetička

Pro prodejnu Yves Rocher na Praze 9 v obchodním Centru Černý Most hledáme novou posilu do našeho týmu na pozici kosmetička.

Náplň práce:
o kosmetické služby v salonu
o práce s pokladnou
o poradenství a prodej zboží zákazníkům na prodejně
o práce s pokladnou
o příjem a doplňování zboží
o příprava marketingových akcí na obchodě
o po zaškolení i možnost líčení klientek

Požadujeme:
o SŠ vzdělání s maturitou obor kosmetička
o velmi vstřícný a pro-aktivní přístup k zákazníkům
o zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
o pracovní zkušenost v oboru výhodou
o časová flexibilita
o příjemné vystupování

Nabízíme:
o zaškolení a vzdělávání v oblasti rostlinné kosmetiky YVES ROCHER
o zaškolení postupů kosmetických ošetření Yves Rocher
o slevy na produkty a kosmetické péče
o práce v čistém a příjemném prostředí, firemní oděv
o motivační odměny, bonusy
o navýšení mzdy již po 6 měsících
o stravenky
o nástup po dohodě, možnost také ihned
o práce na hlavní pracovní poměr, po roce smlouva na dobu neurčitou
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis s fotografií na email: nada.nabelkova@post.cz

Datum uveřejnění: 28.2.2019

Yves Rocher: Praha - Kosmetická poradkyně

Pro prodejnu Yves Rocher na Praze 9 v Centru Černý Most hledáme novou posilu do našeho týmu na pozici kosmetická poradkyně.

Náplň práce:
o práce s pokladnou
o poradenství a prodej zboží zákazníkům na prodejně
o příjem a doplňování zboží
o příprava marketingových akcí na obchodě
o po zaškolení i možnost líčení klientek

Požadujeme:
o SŠ vzdělání s maturitou
o velmi vstřícný a pro-aktivní přístup k zákazníkům
o zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
o pracovní zkušenost v oboru výhodou
o časová flexibilita
o příjemné vystupování

Nabízíme:
o zaškolení a vzdělávání v oblasti rostlinné kosmetiky YVES ROCHER
o slevy na produkty a kosmetické péče
o práce v čistém a příjemném prostředí, firemní oděv
o motivační odměny, bonusy
o navýšení mzdy již po 6 měsících
o stravenky
o nástup po dohodě, možnost také ihned
o práce na hlavní pracovní poměr, po roce smlouva na dobu neurčitou

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis s fotografií na email: Nada.nabelkova@post.cz

Datum uveřejnění: 28.2.2019

Calzedonia: Asistent/ka prodeje

Calzedonia Group je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem nádherných plavek a luxusního punčochového zboží ve značce Calzedonia a výjimečného spodního prádla a rafinované módy ve značce Intimissimi.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!
U nás bude mít Vaše kariéra styl!
Jmenuji se Adriana a pro naši prodejnu značky Calzedonia  v OC Centrum Černý Most hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek.
Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!
A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?
Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.

Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.

Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.

Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč/den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!

Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie - 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

A náš progresivní prémiový systém se Vám bude určitě také líbit.

Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?

A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

Pošlete mi svůj životopis na adresu: helena.kubcova@calzedonia.cz

Datum uveřejnění: 25.02.2019

BLAŽEK:  Krejčí –prodejní poradkyně

 Blažek CČM
Kontaktní osoba: Markéta Vorlíčková, Vedoucí prodejny

Datum uveřejnění: 29.1.2019

SIZEER: Obchodní asistent/asistentka

Do naší prodejny Sizeer přijmeme obchodní asistentky/asistenty.

Náplň práce/požadavky:
- zkušenost s prací v obchodě podmínkou/prodejem obuvi výhodou
- příjemné vystupování a zodpovědný přístup k práci
- komunikativnost
- AJ výhodou
- kladný přístup k módě a ke sportu

Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte na adresu: cz03@sizeer.com nebo +420 725 916 413

Datum uveřejnění: 25.1.2019

Officeshoes: Asistent/ka prodeje.

Asistent/ka prodeje značkové obuvi - 20300,- + provize a stravenky (100,-/směna)

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici "Asistent/ka prodeje - prodavač/ka" do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Centrum Černý most, Praha.

Druh pracovního poměru: HPP nebo zkrácený (částečný) úvazek
Více o prodejně na: https://www.officeshoes.cz/obchod-centrum-Cerny-most/72

Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej obuvi, doplňování zboží apod.)
- péče o vzhled prodejny
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY

Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení - 20300,- Kč/měsíc + provize z prodeje
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Provize z prodeje, Sleva na firemní zboží, Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Vánoční poukázky, Možnost přesčasů, Individuální směny

Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost
- ochota učit se novým věcem

Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu na e-mail jobs@officeshoes.cz

Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

Datum uveřejnění: 17.1.2019

MOHITO:  prodavačky

Pro naši prodejnu Mohito v Centru Černý Most hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
- komunikace se zákazníky
- prodej
- starost o úklid prodejny
- práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
- stravenky
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

MOHITO: 1. prodavač/ka

Ahoj, pro naši prodejnu Mohito v Centru Černý Most hledáme kolegy na pozici 1. prodavač/ka - vedoucí směny.
 
Co Tě u nás čeká a nemine?
• - prodej, komunikace se zákazníky
• - práce s pokladnou
• - zástup managera v době nepřítomnosti
• - starost o prodejnu v době nepřítomnosti managera
• - vedení týmu v době nepřítomnosti managera

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů

Co Ti můžeme nabídnout?
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení a to ne jen značky Mohito, ale i Cropp, House, Sinsay a Reserved
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci
- stravenková karta

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

Sinsay : Prodejní asistent/ka.

Pro naši prodejnu v Centru Černá most hledáme kolegy na pozici Prodejní asistent/ka.

Co Tě u nás čeká a nemine?
- komunikace se zákazníky
- prodej
- starost o úklid prodejny
- práce na pokladně

Co od Tebe očekáváme?
- že máš rád/a módu a víš co se nosí
- rád/a se učíš nové věci
- chceš pracovat a pracuješ rád/a
- jsi týmový hráč
- jsi časově flexibilní a nevadí Ti nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů pro Tebe bude výhodou

Co Ti můžeme nabídnout?
- stravenky
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budeš při své práci jistý
- Multisport kartu, díky které ušetříš
- slevy na naše oblečení značky Reserved, Cropp, House, Sinsay a Mohito
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, který Ti bude vždy ochoten pomoci

Nastoupit k nám můžeš ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na zamestnani@lppsa.com a my se Ti ozveme!

Datum uveřejnění: 17.1.2019

SINSAY : manažer prodejny

Pro prodejnu Sinsay v Centru Černý Most s cool a vždy IN módou pro holky aktuálně hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Manažer/ka prodejny.

Co Vás u nás čeká a nemine?
* zodpovědnost za chod, vzhled a atmosféru obchodu
* zodpovědnost za plnění určeného plánu prodeje
* nábor zaměstnanců
* efektivní řízení týmu lidí a jeho motivaci

Co od Vás očekáváme?
- že máte rád/a módu a víte co se nosí
- rád/a se učíte nové věci
- chcete pracovat a pracujete rád/a
- jste týmový hráč
- jste časově flexibilní a nevadí Vám nerovnoměrně rozvržená pracovní doba
- zkušenosti s prodejem oděvů

Co Vám můžeme nabídnout?
- stravenky
- 8 hodinové směny
- propracovaný systém zaškolení, díky kterému si budete při své práci jistí
- Multisport kartu, díky které ušetříte a zrelaxujete
- slevy na naše oblečení a to ne jen značky Sinsay, ale i Cropp, House, Mohito a Reserved
- pravidelné firemní akce a školení
- v neposlední řadě milý a mladý kolektiv, se kterým se Vám bude skvěle pracovat

Nastoupit k nám můžete ihned a nebo se můžeme domluvit i na pozdějším nástupu.

V případě zájmu nám zašlete životopis na zamestnani@lppsa.com.

Datum uveřejnění: 17.1.2019

 

4FStore: ASISTENTA PRODEJE

NÁSTUP MOŽNÝ V ÚNORU

Náplň práce:
dosahování prodejních cílů
aktivní zákaznický servis v souladu se standardy společnosti
budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
péče o image prodejny 4F

Požadavky:
zájem o sport a módu
komunikační schopnosti, pozitivní a optimistický přístup

Nabízíme:
možnost profesního růstu
práce v mladém a dynamickém kolektivu
sleva na naše výrobky
bonusy 


V případě zájmu zanechte životopis přímo na prodejně, nebo životopis pošlete na emailovou adresu 
email: managercpr1@4fstore.cz

Datum uveřejnění: 11.1.2019

SAMSUNG: Brand Store Černý Most

 Asistent/ka prodeje mobilních telefonů a další elektroniky

Požadujeme:
• SŠ vzdělání nebo praxe v oboru
• příjemné vystupování, komunikační schopnosti a samostatnost
• bezúhonnost, spolehlivost a odpovědný přístup
• vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita
• Základní znalost Word, Excel, operační systém Android
• Angličtina výhodou

Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí
• odborné zaškolení a přátelský kolektiv
• finanční ohodnocení s přímým podílem na obratu
• možnost dalšího kariérního růstu – na této pozici nemusíte zůstat věčně
• bonusy/prémie v podobě incentiv
• Zaměstnanecké slevy

Váš strukturovaný životopis posílejte na e-mail: ladislav.krchov@elvia.cz

Datum uveřejnění: 8.1.2019